max corolla Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 er det noe liste man kan føre seg opp på for å få bli med på dbdrag på rudskogen den 12.09.09 ? prøvde å få bli med i fjor, men da fikk jeg bare beskje om at det kun var for inviterte å i tillegg var det fullt ifølge port vakten, å så måtte jeg bare se å få parkert bilen utenfor området.. ?? har meget lyst til å få prøvd meg igjen i år hvis det hadde vært mulig.. Alex Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet September 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Ingen som kan svare på dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynamics Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 er det noe liste man kan føre seg opp på for å få bli med på dbdrag på rudskogen den 12.09.09 ? prøvde å få bli med i fjor, men da fikk jeg bare beskje om at det kun var for inviterte å i tillegg var det fullt ifølge port vakten, å så måtte jeg bare se å få parkert bilen utenfor området.. ?? har meget lyst til å få prøvd meg igjen i år hvis det hadde vært mulig.. Alex du må nok bare møte opp å håpe på å komme inn...... rudskogen er et hælvette når det gjelder dbdrag. dbdragsiden er lydtrykk.no mulig du finner mer info der Siter Team Re-Loud Stian NM mester 2008 Street A 155,5 dB 2010..sannsynligvis Street A B2, Atomic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet September 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 takk for svar.. da gir jeg faen i å dra dit.. får vel bare vente til neste år da, å håpe det går da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg