Gå til innhold

Help til anlegg

Ranger emnet

skitpeis

Anbefalte innlegg

hei.

jeg lurer på å legge et anlegg i bilen, men jeg er helt grønn når det gjelder høytalere, forsterkere og kabler osv. jeg tenkte på å skaffe meg et enkelt anlegg, nå i begynnelsen værtfall.

Bilen er en 1990 Mercedes ce230. noen som kanskje har lagt anlegg i en før? For en stund sia hadde jeg tenkt å skaffe meg 2 forsterkere fra Soundmagus, 1 til bass og 1 til fire andre "vanlige" høytalere, men jeg finner ikke noen som selger Soundmagus lengere. De virket veldig greie og rimelige. så jeg lurer på om det er noen som har tips om andre rimelig anlegg? alle tips og annet help tas hjertlig imot! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe:) nå fant du no fete greier her! i den Boss BV-9972 er det jo 4x85 watt. er det greit til 4 vanlige høytalere? også kan jeg kjøpe en litt dyrere forsterker og bass? eller åssen blir det:S kan kanskje bruke den til å "styre" de valige høytalerene fram til jeg får råd til mer?

Endret av skitpeis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, det der er jo bare søppel, kjøp deg noe ok med en gang, og hold deg unna GAS og Boss... Jeg har forresten noe soundmagus ;)

Spilleren klarer IKKE 4 høyttalere sammen med sub, så du trenger forsterker der også, ihvertfall til fronthøyttalere.

Det er heller ingen fordel å kjøpe alt i samme merke, da noen har bra høyttalere, noen er bra på forsterkere osv...

Hvori landet bor du ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt ann på hvor mye penger du skal bruke på dette, og om du skal ha ALT, ink spiller...

Soundmagus gir forholdsvis mye for pengene, men jeg ville ikke hatt soundmagus til annet enn sub...

Bor selv mellom Tønsberg og Horten, og jeg har et par soundmagus monoforsterkere,og en audison forsterker du kan få til en grei pris ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt ann på hvor mye penger du skal bruke på dette, og om du skal ha ALT, ink spiller...

Soundmagus gir forholdsvis mye for pengene, men jeg ville ikke hatt soundmagus til annet enn sub...

Bor selv mellom Tønsberg og Horten, og jeg har et par soundmagus monoforsterkere,og en audison forsterker du kan få til en grei pris ;)

ja, det høres jo greit ut. kan du sende noen linker til forsterkerene og/eller bilder og litt mer info? =P og hva du vil ha for de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider