Danielbp Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 har planer om og trimme en a4 1.8tq til rundt 300+ på hjula.. så lurer jeg litt på hvordan girkasse som funker best? noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaZoR_ Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 har planer om og trimme en a4 1.8tq til rundt 300+ på hjula.. så lurer jeg litt på hvordan girkasse som funker best? noen som vet? Til 300hk på hjul, så ville jeg gått for rs2 kasse og diff. Mellomaksling må kortes inn, og hvis ikke noen har begynt å lage det ennå, så må girkassefeste på førersiden lages. Ellers er det rimelig smekk på ;) Hva er planen for motor da? 300+ på hjul tryller seg ikke frem av seg selv vet jeg. Siter Det jeg ikke vet, trenger ikke du å vite heller. - Og det du ikke vet har du ikke godt av å vite. Vet du noe ikke jeg vet, så fortell meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg