nitewlkr Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by wicky124 man kan lyve om sin personalia til Oslo Sporveier... En kompis har testet det der flere ganger..... kompisen bor i nord og har hver gang skrevet ett brev som forklarer at han bor der og ikke har vært i oslo på den tiden.... han har sluppet unna flere ganger ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Januar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Hvis man er tvillinger så kan det jo holde med at bare en av dem tar lappen da. Så melder han førekortet mistet og får et nytt et, dermed har begge to førekort, og de er jo helt like utseendemessig Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 politiet har vel egentlig ikkje krav på å vite personalia på passasjer? Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 de har egentlig ikke det..men igjen..politiet er øverste makten ute på gata...og nekter du kan de få mistanke på at du er kriminell eller no slikt og kan krve personalia og slikt.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by Dr_BASS Hvis man er tvillinger så kan det jo holde med at bare en av dem tar lappen da. Så melder han førekortet mistet og får et nytt et, dermed har begge to førekort, og de er jo helt like utseendemessig Er det ikke sånn at man "sperrer" gamle/mista førerkort da...? Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by J-Unit politiet har vel egentlig ikkje krav på å vite personalia på passasjer? Politiet kan spørre om hva de vil, og du er pliktig til å oppgi personalia. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by Asim Politiet kan spørre om hva de vil, og du er pliktig til å oppgi personalia. :) Og på samme måte er politiet pliktig til å oppgi tjeneste nummeret sitt til deg dersom du ber om det. Hvis de bruker unødig vold mot en arrestant f.eks -som fort kan skje her i byen iallefall. ;) Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Januar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 De fleste gangene jeg har blitt stoppa, har jeg blitt bombardert med spørsmål. Da har de som regel spurt etter personalia på passasjer hvis det har sittet på noe. De pleier å spørre om hva jeg skal, om diverse godkjenningspapirer, hvordan formen min er, og hvorfor jeg ligger bredt selv når jeg ser politiet. Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Etter de nye pirat taxi-tiltakene er det lurt å vite navnet på dem som sitter på i bilen din.. Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg