Gå til innhold

Oppgi falsk personalia

Ranger emnet

Dr_BASS

Anbefalte innlegg

Originally posted by wicky124

man kan lyve om sin personalia til Oslo Sporveier...

En kompis har testet det der flere ganger..... kompisen bor i nord og har hver gang skrevet ett brev som forklarer at han bor der og ikke har vært i oslo på den tiden.... han har sluppet unna flere ganger ;)

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_BASS

Hvis man er tvillinger så kan det jo holde med at bare en av dem tar lappen da. Så melder han førekortet mistet og får et nytt et, dermed har begge to førekort, og de er jo helt like utseendemessig

Er det ikke sånn at man "sperrer" gamle/mista førerkort da...?

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

Politiet kan spørre om hva de vil, og du er pliktig til å oppgi personalia. :)

Og på samme måte er politiet pliktig til å oppgi tjeneste nummeret sitt til deg dersom du ber om det. Hvis de bruker unødig vold mot en arrestant f.eks -som fort kan skje her i byen iallefall. ;)

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste gangene jeg har blitt stoppa, har jeg blitt bombardert med spørsmål. Da har de som regel spurt etter personalia på passasjer hvis det har sittet på noe. De pleier å spørre om hva jeg skal, om diverse godkjenningspapirer, hvordan formen min er, og hvorfor jeg ligger bredt selv når jeg ser politiet.

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider