Gå til innhold

Forza Vintage racing series - SE FØRSTE POST

Ranger emnet

RBrambo

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

57.7** er beste min men tror det er om å gjøre å holde seg unna trøbbel i racene her så...

Bilen funker også glimrende til drifting Haha

2 i 1, ingenting er bedre enn det...

Går jo an å ta både touring, drifting og vintage på samme kveld hvis det er stemning for det.

Prøve å fyre i gang noe rundt klokka 20.00 - 21.00?

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer søren ikke nærmere enn 1:02 på mugello short med den gamle nissan'n jeg har mekka sammen. Men er artig da, mye power og stor turbo gjør den uforutsigbar i de fleste situasjoner:jackinbox:

Ingen ABS gjør det bare enda mer morsomt :tannløs:

Jeg kom heller ikke under det med en Lancia Stratos som jeg bygde, vill breisladd ut av alle svingene. Bilen veier jo bare 798kg med full vektred. så jeg hadde ikke sjans til å finne feste med bakhjula. Derfor jeg ikke kom online i går, ble så irritert under testinga at jeg skrudde av. :uhhmmwhat?:

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velger å tillate bruk av frontspoiler i tillegg til hekkspoiler. Men da kun på de bilene som kan benytte frontspoiler som kun består av en ren spoiler uten catkiller/splitter og winglets. For de som lurer på hvilke spoiler som ikke tillatt er det bare å se på touringcar bilene.

Er kun frontspoilere som er av utseendemessig karakter som er lov.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så da er ikke defuser under bak lov? mener å huske at det var noen av bilene man kunne sette på en slik (mye mulig jeg husker feil og ikke fått helt med meg alt)

en ting til... motorbytte?

Endret av Krepsen80

Sølv '00 S2000

Svart`98 ITR #1957 (solgt)

Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullt lovlig å bytte motor så lenge det er PI A850 og bakhjulstrekk. Satte regel med full vektreduksjon for å begrense at det skulle bli biler med uforholdsmessig mye effekt. Da dette begrenser effekten i seg selv.

Diffuser er ikke lov...

Grunnen til dette er at jeg vil at bilene skal beholde mest mulig original utseende og ikke se ut som fullblods moderne racing biler...

Er da ikke sååå vanskelig regelverk, rimelig ukomplisert og åpent spør du meg...

Endret av RBrambo

Lenke til kommentar
Del på andre sider