Gå til innhold

Hei! Noen som trenger deler fra brukbar Golf2??

Ranger emnet

volvovassdal

Anbefalte innlegg

Skjønner bare ikke att det skal være så jævlig artig og knuse en bil med lastebil og legge ut bilder av det og skrive f.eks "haha,der knuste jeg dritten" på forum der folk er intr i akk den type bil.Du må ha det vondt hjemme eller noe du...

1x 

1x 88 Vw Passat (Delebil) (X)

1x 89 Vw Passat 1.8 GL (X)

1x 90 Vw Golf Mk2 1.8GL (x)

1x 90 Vw Golf Mk2 1.6TD (x)

1x 92 Vw Golf Mk3 GT (x)
1x 92 VW Jetta Mk2 1.8GL (x)

1x 93 Vw Golf Mk3 1.4CL (x)

1x 94 Vw Golf Mk3 1.9 tdk (X)

1x 94 Vw Golf Mk3 2.0 8v GTI (x)

1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x)

1x 95 Vw Vento 1,9 TDK (x)

1x 96 Vw Passat 1,9 TDI

1x 99 Vw Polo 1.6 Automat (x)

VW 4-LIFE :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeez.....folk får jo fullstendig hetta her!

Jeg har jo hatt både tyskere, japser og amerikanere,

De funker da alle på samme måte, flere gir framover og et bakover, et hjul i hvert hjørne og et aggregat der fremme.

Spiller da ingen rolle om det er 2-3-4 6 eller 8 sylindre, eller hvor mye bensin de bruker.

Det var da bare en som ville vise at han hadde et kraftig kjøretøy, golfen er jo avskilta uansett.

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner bare ikke att det skal være så jævlig artig og knuse en bil med lastebil og legge ut bilder av det og skrive f.eks "haha,der knuste jeg dritten" på forum der folk er intr i akk den type bil.Du må ha det vondt hjemme eller noe du...

Hmm, her var det tydligvis lite takhøyde ja.. Du er vel den eneste her som ikke tålte synet av golfen som ble knust;)

Jeg har ingenting imot folk som kjører golf (selv om du tydligvis tok bildene personlig og syntes de var støtende)

Golf er sikkert en bra bil det for de som liker dem, og du skal vite at det var heeeeelt tilfeldig at det var en golf som måtte se døden i hvitøyet før den dro til de evige tyske grusveger..

Syntes forresten personangrepene du kom med tidligere her i tråden var latterlige, og det sier vel mest om deg! Jeg tenkte kansje at siden en golf spilte en av hovedrollene i "hendelsen" så var det en artig ting å legge ut bildene her så folk fikk noen bilder å se på:) Den lille "ironiske" teksten jeg skrev over måtte selvfølgelig bli tatt blodig seriøst av noen (deg)

Det var faktisk ingen på volvoforumet som suttret da en video av en 240 som ble knust av en diger bulldozer ble lagt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,jaja...Si hva du vil... synes bare att det var jævla tåpelig..Ikke noe mere enn det.. Jeg personlig bryr meg lite om hva du kjører og omvendt,men følte bare att det var lite teit og legge det ut liksom.. tar det selvfølgelig ikke personlig,er da ikke jeg som er eier av alle golf 2`ne i verden.. men virka bare som du gjorde det for og lage kvalme,og det synes jeg hadde vært barnslig... fyra lett opp på starten der,og beklager dette nå,synes hele greiene egentlig var tåpelig av meg.. men men.. samma det.. bygones er bygones :)

1x 

1x 88 Vw Passat (Delebil) (X)

1x 89 Vw Passat 1.8 GL (X)

1x 90 Vw Golf Mk2 1.8GL (x)

1x 90 Vw Golf Mk2 1.6TD (x)

1x 92 Vw Golf Mk3 GT (x)
1x 92 VW Jetta Mk2 1.8GL (x)

1x 93 Vw Golf Mk3 1.4CL (x)

1x 94 Vw Golf Mk3 1.9 tdk (X)

1x 94 Vw Golf Mk3 2.0 8v GTI (x)

1x 95 Vw Vento 1,9 TDK (x)