awt Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Jeg har tatt meg "friheten" til å danne gruppen "BMWCCN Avd. Rogaland" på Facebook. Målet mitt med gruppen er selvfølgelig å samle flest mulig fra distriket. En ganske stor del av befolkningen benytter seg av Facebook, så jeg tror dette kan hjelpe på med og få folk med på ting og tang. Her er "Events"-funksjonen ganske nyttig vil jeg tro, med denne blir alle i gruppen "invitert" til ting som skjer, og flere vil forhåpentligvis få dette med seg. Jeg håper de fleste som er fra eller har tilknytning til Rogaland melder seg inn (en kan melde seg inn hvis ikke også, men en blir kanskje litt ensom ). Gruppen finner man ved å trykke her. Alternativt kan man søke etter "BMWCCN Rogaland i søkefeltet på Facebook. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg