Gå til innhold

toning av sidevinduer foran

Ranger emnet


boof

Anbefalte innlegg

JEG JOBBER MED DETTA!

JEG TAR EU-KONTROLL PÅ BILER!!!

 

 

svaret er nei nei nei nei nei!!!!

det er ikke lov å ettermontere noe som helst på de fremste siderutene og frontruta!

 

uansett hva dere sier om 10cm her og der...24% her....dyr film er lov etc.

 

til alle dere som lurer: kjøp dere boka ''kjøretøyforskriftene''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hovedgrunnen til at det ikkje er lov med sotfilm og liknande er vel viss ein krasja å ein må knuse ruta so kan det være vanskelig..

 

Har forøvrig hatt sota sideruter framme på ein del bilar.. har ikkje hatt noko problem med purken.. sveiva ned viss dei stoppa meg..

Gromscona POWER!

No: Opel Ascona B 2,2i

Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by smule

hovedgrunnen til at det ikkje er lov med sotfilm og liknande er vel viss ein krasja å ein må knuse ruta so kan det være vanskelig..

 

nei, klar sikkerhetsfilm er faktisk lov.

er en veldig sterk film som monteres likt som sot-film

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. he frose eit par gongar.. men må rekne med det når ein he ascona :cool: purken he stått å sett på bilen osv.. men he ikkje sagt noko. men dei kan heller ikkje gi deg bot viss ikkje dei he sett deg kjøre med det. er lov å ha sota ruter når ein står stille..

Gromscona POWER!

No: Opel Ascona B 2,2i

Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

 

hehe.

boka er faktisk ganske tynn. dobbelt så liten som en donald pocket.

 

men dog ikke like artig å lese.... :rolleyes:

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SunnyGTi2.0

 

...men det må jo se litt rart ut hvis de stopper deg i -4 grader og du har nede begge siderutene fremme... :rolleyes:

 

Heh, jeg ble stoppa i vinter og rulla vinduet helt ned, da ba han meg kjøre det litt opp så han kunne kjenne om jeg hadde film.. Er ikke så lellurte nei :(

æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 years later...
JEG JOBBER MED DETTA!

JEG TAR EU-KONTROLL PÅ BILER!!!

 

 

svaret er nei nei nei nei nei!!!!

det er ikke lov å ettermontere noe som helst på de fremste siderutene og frontruta!

 

uansett hva dere sier om 10cm her og der...24% her....dyr film er lov etc.

 

til alle dere som lurer: kjøp dere boka ''kjøretøyforskriftene''

Å dette er du sikker på ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår