fordmk2 Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 kva bruker folket..? tar inn uante mengder med vatn mellom rute/pakning og pakning/karosseri, spesielt ved bakruta. har brukt litt tech7 men kva ville DU brukt?:) Siter ford å opel haand i haaand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Ny pakning helst(ett knert i ruta, ruteforsikring og skifter de ikke pakning så klager du på lekkasje etterpå). Ellers, pakningssement eller rutelim, sett kontaktlim brukt, emn kan ikke se for meg at det er så vellykka. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordmk2 Skrevet September 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 dei pakningane som er der er slettes ikkje verst, sett vekk ifrå literane med vatn som renn inn:p ascona b me snakkar:p Siter ford å opel haand i haaand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 sikaflex i rett farge! funker som faen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordmk2 Skrevet September 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 sikafleks innehaldt salt sist eg skjekka, greit ei stund, trist litt etter:/ Siter ford å opel haand i haaand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr Landau Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Ny pakning helst(ett knert i ruta, ruteforsikring og skifter de ikke pakning så klager du på lekkasje etterpå).Ellers, pakningssement eller rutelim, sett kontaktlim brukt, emn kan ikke se for meg at det er så vellykka. ikke så rart vi betaler mye i forsikring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Svartfarget Tec7. Tetter, fuger og alt det greine der. Også er den fleksibel i ettertid ;) Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Siden du nevner BrAscona. Den har vel ikke fått saget opp hattehylla til fordel for høyttalere? Mener å ha sett det nevnes som et problem for utett bakrute. Kan hende jeg blander med Kadett C nå. PS! Hva koster en ny bakrutepakning til din bil om dagen? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Siden du nevner BrAscona. Den har vel ikke fått saget opp hattehylla til fordel for høyttalere? Mener å ha sett det nevnes som et problem for utett bakrute. Kan hende jeg blander med Kadett C nå. PS! Hva koster en ny bakrutepakning til din bil om dagen? Er flere biler og det der, de fleste eldre biler med luftekanal i hattehylla bør ikke lages hull i til høytalere, så dere som har sagd hull i hatteyller til Granada, Ascona med mer burde skamme dere. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordmk2 Skrevet September 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 saget ut greie hull der ja, men veit om fleire som er tette, ny pakning koster ca 1500 kr. litt dyrere enn ei tube med tech 7:P Siter ford å opel haand i haaand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg