MaartenE Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 jeg har tenkt å kjøpe en OBD 2 scanner. men går litt vill i markedet. Er det noen som kan anbefale en god og forhåpentligvis billig scanner. At den er enkel i bruk er ikke noe ulempe Maarten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nmuren48 Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 jeg har tenkt å kjøpe en OBD 2 scanner. men går litt vill i markedet. Er det noen som kan anbefale en god og forhåpentligvis billig scanner. At den er enkel i bruk er ikke noe ulempe Maarten kan få kjøpe min da jeg ikke trenger den lenger! Den er veldig avansert men enkel i bruk, kan faktisk brukes til koding også! Kun en mnd gammel! http://bildiagnosebutikken.no/index.php?main_page=product_info&cPath=1&products_id=56 Send pm om du er interessert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaartenE Skrevet September 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 ingen som har erfaringer ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg