Army_aa Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Dette kan lyde som et dumt spm på mange av dere som har gode kunskaper og ferdigheter når det kommer til subaru impresa wrx/sti Det jeg lurer på er om noen kan forklare meg om det er noen forskjell på en wrx og en wrx sti ? Takk på forhånd til de som kan gi meg noen gode svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Det er veldig stor forskjell mellom disse, så mye at det er lettere å si hva som er likt.Og det er deler av karosseriet, vinduene og endel smådetaljer etc. Det avhenger også av hvilke årsmodeller og utgaver (JDM/EDM/USDM) en ser etter.De begynte jo allerede i 1994 med Sti versjoner. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awosubaru Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 WRX STI er en oppgradert WRX! :) Siter 1999 Subaru Impreza Type R EJ26 2011 Subaru Legacy 2011 Nissan Pathfinder X - 1999 Subaru Forester "Type R" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg