e321 Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Hei Lurer på å bygge ny kasse til en kicker comp 12, men hva anbefales egentlig? ser ut som ca. 60L porta kasse anbefales under "SPL" av kicker, men jeg vet ikke helt? Noen som har andre erfaringer med dette? De ferdige kassene med 2xcomp12 ser da ikke så veldig store ut? nå har jeg en modifisert yamaha "innehøytalerkasse" på ca. 50l som er nesten lukket hehe, og det fungerer helt ok men tror det er mer å hente:) Har dere tro på 60liters kasse med stor,avlang port? ;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Jeg har denne kassa her: http://felles.siteman.no/eikeraudio.no/filarkiv/shop_thumbnails/stort365Kicker_-_Comp_dual_10__2_ohm__kasse.jpg Noe som jeg er Meget fornøyd med, trøkker godt men langt i fra fint!! Har du samme elementene? Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet September 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Jeg har 1stk av de der, ja :) Kanskje jeg kan prøve en stor port på 50liters kassen min? iogmed at den kassen du har tross alt er portet så er nok det den beste løsningen for disse;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Pass på at porten blir av riktig størrelse som anbefalt fra Kicker da, det er egentlig hele poenget med en portet kasse. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet September 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 jepp, skal prøve å bygge slik den er anbefalt ;) Men 63,7liter virker da veldig stort, gjør det ikke? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg