Zefiro Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 frontramma og innmat-ramma ligger her. har ikke kommet lengre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T3X4C0 Skrevet September 10, 2010 Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 Ser det er lenge siden sist innlegg, men kom du noe lenger? Er veldig interessert i dette selv da jeg ønsker en 2dins touch, men har samme problemet. Den "modifiseringa" som må til, er det vansklig å gjøre eller bare litt plundrete og tidskrevende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T3X4C0 Skrevet September 14, 2010 Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 Ingen som har gjort dette før? Evt om det er noen som vet om en guide på dette? Takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T3X4C0 Skrevet September 19, 2010 Rapporter Share Skrevet September 19, 2010 Fant en kar som hadde en guide på hva han hadde gjort Og han lister opp 2 parts han måtte kjøpe: og Hvor får man tak i dette? Har Møller det? Her er linken til guiden hans: http://www.tyresmoke.net/forum/vw-passat/73934-single-din-double-din-2.html Ser ut som grei skuring dette, men lurer fryktelig på hva han har "dremlet" på det ene bildet der, ligger jo så mye "Plaststøv" rundt omkring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T3X4C0 Skrevet April 3, 2011 Rapporter Share Skrevet April 3, 2011 Bump! Ingen som har sett dette før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorniboy89 Skrevet April 14, 2011 Rapporter Share Skrevet April 14, 2011 bestilte mitt hos møller . koster rundt 1000kr for hele driten . kan finne delenummer til deg om du enda trenger dette..? send meg gjerne pm. Siter low and slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg