Gå til innhold

Mtx Thunder 7500 12" x2 til salgs med Mtx Thunder 5601 Amp

Ranger emnet

Balondemar

Anbefalte innlegg

Hei.

Selger herved mitt kjæreste annlegg for en billig penge dersom jeg nå er i militæret og trenger penger. ( 2x 12" Mtx Thunder 7500 Bassere / monoblokk Amp Mtx Thunder 5601) Dette er ett sykt annlegg og det har gitt mye liv både i bilen og i bygda ;) Mtx Thunder er regnet som ett av verdens beste lydannlegg serier og det er mye som prøver og leve opp til dems enorme rykte ;) Ved en db på over 130 så kan dette virkelig blåse liv i deg hvis du har en dårlig dag ;)

Annlegget er nesten ikke blitt brukt og er kjøpt nytt for 1 år siden. Kjøpte det da for 14 store lapper og selger nå for betraktlig mye mindre begrunnet desperat behov for penger til å forsørge meg her hvor pengene ikke er så mye å skryte av :(

Kasse er selv lagd og den er jeg stolt av. Den er lagd i spoon og lever opp til det den er forventet til å brukes som. Kassen følger med hvis ønsket eller du kan kjøpe uten :D Har også noen Alpine S mellomtone og diskant høytalere som er til salgs for en billig penge, disse kan følge med for en usle 300 kr ekstra for det bare ligger og tar plass.

Som sakt annlegget er hvert nærmere 10 lapper siden det er lite brukt men jeg har satt en pris til rundt 6000 kr. Kan gå lavere, men under 5000 kommer ikke til å skje.

Du kan kontakte meg via PM eller tlf 98497111.

Selgere er ikke velkommene for en prat og useriøe hendvendelser kan folk spare seg for.

post-50446-13804852855619_thumb.jpg

post-50446-13804852855774_thumb.jpg

post-50446-1380485285585_thumb.jpg

post-50446-13804852855919_thumb.jpg

post-50446-13804852855983_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider