Gå til innhold

Blueboy Poloen gjenopplives!!

Ranger emnet

Fr@nk

Anbefalte innlegg

Har då godt til innkjøp av "Blueboy" Poloen som sikkert mange av dere har hørt om.

Slik så bilen ut da bilen var på sitt beste:

dk99.jpg

polo222222.jpg

polo3.jpg

polo666.jpg

Så etter dette har bilen hatt et par eigere som etter min meining ikke burde fått kloa i denne her, da dei har såtte på div klistermerker, fangere, lykter som ikke var heilt i smak. Pluss dei har "sarva" ned bilen en del, så var ikke et vakkert syn av bilen når jeg var å såg den:

DSC04131.jpg

Men har god arbeidslyst, og tilgang til både mekansik verksted og karoseri verksted, så ser ikke på dette som umulig!

Denne skal bli bra bra igjen !!

Bilder fra en kjapp økt etter arbeid i dag, måtte bare sette på Work felgene igjen så jeg klarer å se håpet

DSC04144.jpg

DSC04148.jpg

DSC04151.jpg

Så videre planer er:

( ) Ribbe bilen innvendig pga vannlekasje og få den tett igjen

( ) Rense interiøret og behandle skinnet

( ) Få av fronten fort som f**n (ikke at den er så drit stygg, men Blueboy skal ikke ha slik front)

( ) Sette på RS2 fangeren

( ) Fikse bakfangeren (den nederste lippa er revet bort)

( ) Få av lakken på baklyktene (er jo så svarte at det kommer knapt lys gjennom)

( ) Rubbe og polere bilen skikkelig (med proft utstyr)

( ) Lakke oppigjen alle hjulbuene og panseret pga små rust angrep pga steinsprang og subbing

( ) Anlegget trenger en gjennomgang for å finne ut hva som virker i.o.m at det har vore fukt i bagasjerommet.

( ) Skifte div slitedeler som ei bærekule, noen foringer, samt overhale bremser bak (henger på)

( ) Tone ruter rundt hele

Det er det jeg kommer på no i farta, men kom gjerne med innspill om tips som kan gjørest slik at den blir enda penere

Med andre ord, den skal Gjennoplives!! Har jo vert sykt pen en gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja! Grattis med ny bil, har sett mye på bilder av denne! Jeg hadde kontakt med forrige eier for en tid tilbake angående kjøp av RS2 fronten, men han klarte aldri å få den sendt til meg!! angry2 Så bare til å gi en lyd om du ikke vil ha den, hehe;)

Virker ihvertfall som at du kommer til å ta godt vare på den, skal bli spennende å følge med her fremover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider