Gå til innhold

Grill / felger/radio

Ranger emnet

perro

Anbefalte innlegg

Har kjøpt -97 2,5 Stratus LX og har lyst på den nye typen grill. Passer den på min modell, bare å skru av og på.

Hvilken dimensjon anbefaler dere på nye felger, 17" eller 18" ?

Radione virker ikke, tror det er forsterkeren som har gått i stykker. Får opp en feilmelding om det på radioen. Er det bra lyd i anlegget , så det bør repareres eller anbefaler dere å bytte alt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Stratus bruker samme feste til grillen på 95-98. Mulig det også brukes på 99, men er litt usikker på den. Men det er i allefall mulig å finne den nye typen grill fra 98 modell som vil passe.

18" ser bra ut om du senker bilen samtidig, har du ikke tenkt å senke bilen ville jeg ikke gått høyere enn 17", mulig ikke høyere enn 16".

Hvilken feilmelding får du på radioen?

Bilforumet.no
Moderator: Chrysler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Har ikke tenkt å senke den, så da er vel 17" nok da.

Husker ikke helt feilmeldingen ,men når jeg slår på radioen kan jeg høre lyd veldig svakt i 5 sekunder og deretter kutter den og det står noe om apmplifier på displayet.

du kan prøve med å koble ut en høyttaler av gangen og se om det hjelper, om det ikke hjelper kan du ohme høyttaler kablene mot jord -da skal det være godt over 2kohm- alt under 200ohm kan tyde på lekasje/kortslutning mot chasiset -da får man gjerne en alarm i displayen da beskytelses kretsene slår inn.

Er dette original forsterker? den som sitte under førersetten?

Original radio er etter min egen menig passer dårlig men en dedikert forsterker hadde hjulpet veldig mye (selv er jeg "bortkjemt" bruker av Pioneer ODR i begge bilene)

Spilleren er vel fabrikert av alpine tror jeg -cd skifter boksen er alpine. Høyttalerne foran er faktisk av ganske ok kvalitet, den i døra og 4" oppe i dashen, 6x9" bak tåler ikke noe særlig effekt men gir bedre lyd fra seg med litt mer effekt ;) så du kan bruke de foran i et aktiv system men må supleres med diskanter ellers kan også brukes med et 3 veis pasiv delefilter til frontsettet.

Endret av matador

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...