Snott Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Noen som vet hvor man får tak i en pluggnøkkel/pipe som passer til -96 Audi a4 1.8i? Ikke plass til særlig store piper der gitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rezern Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Biltema har. Som regel har det fleste pipesett en slik pluggpipe, denne er det da bare og feste på en forlenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Bilextra har en grei en :) koster 40kr eller noe.. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Nå mente kanskje trådstarter at det var for trangt for vanlig pluggnøkkel da, men biltema har også tynnveggede piper, mulig det kan gå :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 JChE: kommer ikke til med vanlig kopp og forlenger iallefall, det prøvde jeg. gikk relativt ræva.. men en vanlig pluggnøkkel av denne typen funker http://www.bema.no/static/pic/90/817da69cd5d102b42fe89a3f19132f5f.jpg Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snott Skrevet September 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Ok, her er greia. Fikk feil plugger på biltema og trodde derfor at jeg måtte ned med en 18mm pipe. Det viste seg at jeg måtte ned med en 16mm pipe for å løsne pluggene, og dette gikk helt fint. Kjøper ordentlige plugger på mekonomen idag. Takk for innlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Det er litt trangt å komme nedi der likevel, det går akkurat med en 1/2" leddet forlenger, ellers må man til med noe mindre, og det blir fort litt jalla. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg