titus41 Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Selger min Pioneer Premier DEH-780MP da jeg har solgt bilen og ikke trenger noen cd spiller for øyeblikket. Spilleren er amerikansk så det er oddetall radio. ellers en fin spiller med 3 linje utganger, fjernkontroll, deksel til headuniten og masse innstilinger. man kan til og med laste opp eget personlige bilde og ha på spilleren. Kom med bud. Kontakt også meg Andreas Johansen på telefon 922 21 255 spesifikasjoner: 16 kanals equalizer og innebygget vifte. Digital Signal Prosessor Built-in Auxiliary Input The DEH-P780MP features a new built-in AUX input, which can be easily connected with a wide range of external devices, such as digital audio players. Simply connect a mini-jack cable to the connector on the front of the unit. Hi-Volt (5V) Pre-Outs If you decide to connect an amplifier to the DEH-P780MP, its three Hi-Volt (5V) pre-outs will deliver a clean, powerful signal path. The higher the volts that a pre-out provides, the better the signal strength to your amp, and then your amp doesn’t have to work as hard. These Hi-Volt pre-outs help give you better dynamics, crisper highs, and big, deep bass. Customizable Full-Color OEL Display The DEH-P780MP offers a first for CD receivers, a Full-Color (65,000-color*) OEL (Organic Electro luminescent) with animated graphics that retain amazing brightness. It's an innovation that, for the first time, allows the projection of motion and 3D animated graphics in multiple colors. Supertuner III Digital 24-Station/6-Button (18FM/6AM) Presets BSM (Best Stations Memory) Local Station Setting Selectable (4-Step) CD Player 1-bit D/A Converter 24-bit Burr Brown CD-R/CD-RW Compatible AGC (Automatic Gain Control) Disc Title Memory Disc List Track Title List CD Text CD Text MP3 Playback Compatibility Codec Support MP3, WMA, WAV, iTunes AAC File System ISO9660-1,-2, Romeo, Joliet Max Directory 8 Max. Folder # 99 Max File # per Disc 999 Multisession Disc Play Random Play Folder/Disc Repeat Play File/Folder MP3 Bit Rate 8~320kbps or VBR WMA Format WMA v7, 8, 9, 10 WMA Bit Rate 48~384kbps, VBR AAC Format iTunes AAC AAC Bit Rate 16~320kbps File Name 64 bytes Folder Name 64 bytes ID3/WMA Tag ID3 v1.0, 1.1, 2.2, 2.3, 2.4; WMA; iTunes AAC Tag Length 64 bytes Tag Data Track, Artist, Album, Comment Tag Display On/Off List Search File and Folder IP-Bus System Expandability IP-Bus System Control iPod Adapter Ready Yes (Full, 3-line) Multi-CD Control DVD Control TV Tuner Control Display Output Built-in Auxiliary Input Built-In (Rear) Optional (IP-Bus) Auxilary Input CD-RB10 or CD-RB20 required External Unit Control 2 Display Features Face Type Flap Face Motorization Auto Slide Motorized Display Type Full-Color Organic EL (OEL) Dot Matrix OEL Size 256 x 64 Customizable Screensavers Update by CD-R Screensaver Studio website http://www.pioneer.co.jp/car/pclink4a/ Screensaver Movies 1 Multi-Language English, French, Spanish Background Animations 5 Background Pictures 8 + Slideshow Spectrum Analyzers 1 Level Indicators 1 Button (Key) Illumination All-Blue Audio Features Built-in Speaker Power MOSFET 50W x 4 Continuous Power Output 22W x 4 Equalizer 16-Band Graphic Equalizer Presets 5 User Equalizer Settings 2 Loudness Yes DSP Listening Position Selector BBE Digital Electronic Balance/Fader Source Level Adjuster (SLA) Crossover Network 3-Way Crossover High-Pass Crossover (HPF) 50/63/80/100/ 125/160/200Hz, 0/-6/-12dB/Oct. Subwoofer Crossover (LPF) 50/63/80/100/ 125/160/200Hz, -6/-12/-18dB/Oct. Subwoofer Direct Control Key RCA Preouts 3 pair (Front, Rear, Sub/Non-Fading) Preout Voltage & Impedance Hi-Volt (5V), 100 ohm General Features Volume Control Rotary Commander Operation Mode Rotary Commander Remote Control 10-Key Card Wired Remote Input Cellular Mute Detachable Face Security Face Case Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael922 Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 300 ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 400.-? mvh movikong Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet September 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Husk at dette er en Pioner PREMIER spiller så 400 er endel lite. Da jeg kjøpte spilleren så kostet den 4.000 kr. Spillern er nesten ikke brukt grunnet at jeg har hatt bilen mer på verksted enn jeg har kjørt rundt med bilen. Så jeg har tatt ut spilleren og latt den stått her. og nå er bilen solgt og spilleren står her derfor selges den. så ekke noe dumt kjøp. har fått bud på 2300 kr. Dette er en spiller med tonnevis av innstilinger, spilleren har også 6500 farger der man kan laste opp egne bilder og ha som bakgrunn på spilleren. Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Ok, da er denne spilleren rett og slett for fin og dyr for meg. Jeg tenkte jeg kunne strekke meg til 5-600 kroner for denne, men dersom den koster 4000.- ny og du har bud på 2300 må jeg bare melde pass. Lykke til med salget. mvh movikong. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
putsi Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Husk at dette er en Pioner PREMIER Litt Ot. men må bare spørre, ka som e spes me premier da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissanpower Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Litt Ot. men må bare spørre, ka som e spes me premier da?? E vell hovudsakeli at de e en USA modell + at den va de råaste når den blei laga, å då hørtest sikkert premier ekstra svert ut Siter 92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet September 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Jepp det er en amerikansk modell. Premier'en har litt fler innstilinger og mer du kan gjøre i lyd fronten. mer sakt litt mer ekstra utstyr. Kom med bud folkens :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg