udyre Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Jeg blir den heldige eier av en fastback ocer helgen.(må bare rydde plass i garasjen først). Tror det er en 66/67.er vell injection på denne. Bilen har stått ute et par år og ser ut deretter. Planen framover er å den registrert og så blir det vell motor bytte etter hvert. Noen som vet hvor mye hk girkassen tåler? Tenkte på å bytte til en 2.1 vannkjølt og mulig turbo på den. Noen synspunkter på det? Siter 03 volvo v70 d5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 gratulerer. jeg har en 73 mod langnese under arbeid. men sjekk ut på vwnorge.no . mye mere info om luftkjølt der enn her gitt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
udyre Skrevet September 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Skal prøve å lete litt der da. Siter 03 volvo v70 d5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
udyre Skrevet September 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Har hente bilen hjem i går. Ikke så ille som jeg hadde trodd med rust.Bare gjennom rustet en plass.Men det er forgasser motor, så er ikke halt sikker på årsmodellen heller da. Litt feil info fra forige eier får jeg skylle på. Hvor står ramme nummret på bilen? og hvordan tyde alle kodene?(år.motor,fabrikk og lignende? Siter 03 volvo v70 d5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 rammenummeret står under baksete på midten over tunnellen . VIN decoder finnes på thesamba.com bare å søke deg fram litt. du har også rammenummer på en plate foran ved reservehjulet samt at fargekoden er oppgitt der. men vwnorge.no er stedet altså for luftkjølt:) jeg er Anders Peder der inne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
udyre Skrevet September 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 takk takk. Siter 03 volvo v70 d5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg