quattrofan Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 kjøpte meg en 97mod a4, og den har en sporadisk tikkelyd i bakkant av motor. Det er jo kjede og kjedestrammer i bakkant av motoren, og de på møller var ganske sikker på at det var kjede strammeren som var noe gale med. Den som strammer den kjeda som kobler sammen de to kammakslingene. Noen som vet hvor mye det koster for en ny slik en ? den er elektrisk justert. Noen som har tegninger/skjemaer av motoren ?? Hvor kan jeg få tak i det? Eventuelt av hele bilen også om noen har :) Takker på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyB5 Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Hellanor eller Meca har garantert, så ring og hør om pris, har jeg ville gjort hvertfall :) Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattrofan Skrevet September 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 noen som har tegninger av motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Prøv å skift olje til mobil1, kan hjelpe. Tenker da på om det er en hydraulisk strammer som kuker eller at de forveksler en det med en løfter. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattrofan Skrevet September 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Noen som vet hvor jeg kan få tak i Etka/atke??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Noen som vet hvor jeg kan få tak i Etka/atke??? På denne piratbukta feks. Ellers har du en genial utgave på vagcat.com, ikke fullt så nøyaktig som etka, men er gratis. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg