Gå til innhold

Video: god driftefilm

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Denne er helt fantastisk og sier litt om hvilken status denne sporten har i Japan. Taniguchi i den røde s15 kjører forøvrig den ene Denso Supra'n i JGTC GT500, så dette er proffe gutter. Utrolig smooth kjørt. Kanskje ikke like spektakulært som noen av Trueno gutta, men mye mer presist og elegant. I like!

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) godt at dere er fornøyde da..

Jeg tror det er en av de beste doriftofilmene jeg har sett selv om jeg normalt sett ikke liker uten musikk for de andre filmene jeg har sett uten musikk blir det bare dekkhyling og det er ikke såå spennende å høre på i 5-10 minutter..

men her er det mye motorlyd, litt dekkhyl og veldig masse kvalitetskjøring..

Den eneste bilen jeg ikke syns passa inn der var den grønne "GT" RX7'en.. han kjørte for tamt i forhold til vennene sine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by robhaugen

Den eneste bilen jeg ikke syns passa inn der var den grønne "GT" RX7'en.. han kjørte for tamt i forhold til vennene sine..

Selvsagt litt morsomt at du sier det siden det er Taniguchi som kjører den også :D Sikkert bare det at det ikke er hans egen bil. Den røde Silvia s15 er den han kjører i konkurranse ;)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FSR

Selvsagt litt morsomt at du sier det siden det er Taniguchi som kjører den også :D Sikkert bare det at det ikke er hans egen bil. Den røde Silvia s15 er den han kjører i konkurranse ;)

Var det samme typen som kjørte den røde Silviaen (første bil) og den grønne RX7'en?

Sånn går det når man ikke følger med.. :rolleyes:

Og det "verste" med det er at den første bilen kjørte "best" mens RX'en kjørte "feigest" så det er nok ikke umulig at han ikke turte å kjøre max med RX'en..

og det er en good trøst for oss vanlige dødelige at selv de er redde for bilene "sine" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finfin video. Den andre røde Silviaen er da ikke en S15?(den Kumakubo kjører)Ser mer ut som en S14, med mindre de har andre betegnelser. Hvilket merke/type er den de kaller Soarer? Jeg har et inntrykk av at wankelmotorer tåler en god del juling, så hvorfor ta det mer rolig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 70c

Finfin video. Den andre røde Silviaen er da ikke en S15?(den Kumakubo kjører)Ser mer ut som en S14, med mindre de har andre betegnelser. Hvilket merke/type er den de kaller Soarer? Jeg har et inntrykk av at wankelmotorer tåler en god del juling, så hvorfor ta det mer rolig?

Soarer er en Toyota. http://www.autospeed.com/cms/A_1187/article.html?popularArticle

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

i den første bilen vi er inboard i så er det en godlyd fra dumpen...hvilken dump lager denne lyden? eller er det bare wastegaten? trodde ikke den laget så mye lyd, hvis noen vet så skrik ut hvilken dump som lager denne lyden eller hvilke dumper som kan moddes til og lage denne lyden...

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider