Elgen- Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Originally posted by Andeeh Elendig sang :rolleyes: Pils og pøls er mye mye mye bedre :D Ja, det e sommer og sol og pils og pøls :D:D Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Originally posted by Elgen- Ja, det e sommer og sol og pils og pøls :D:D Gleder meg jævelig til sommern gitt :D:D:D birthday Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Originally posted by Andeeh Elendig sang :rolleyes: Pils og pøls er mye mye mye bedre :D Pils og pøls ruler!! :D:D:D Råne er lame.. :p Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 :skaal: birthday beer puke hehehe :D sommer Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Originally posted by Aazzy Fet låt og video -> Det vil si jeg lo litt når jeg hørte den første gangen... Det som slo meg mest var at jeg hadde sett flere av bilene før... Den låta er vel den største søpla som noen gang er skrudd sammen. Herregud, hjelpemeg... Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Originally posted by Aazzy Fet låt og video -> Det vil si jeg lo litt når jeg hørte den første gangen... Det som slo meg mest var at jeg hadde sett flere av bilene før... "Og beemern e' chippa" Gud bedre meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Hvor kan jeg finne tekstene til disse gutta? Noen? Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalix Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Samme slo meg... bilder som man har sett på forumet var liksom overallt... Siter x1990 Ford F-250 XLT Lariat (solgt og savnet) -1974 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Hun blonde dama i begynnelsen der, er faenmeg helt syykt deilig! Hva heter hu? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro Competition Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Originally posted by Dr_S Den er sikkert kul er du trønder....;) Ingen fare for det nei gitt..:( :( :( :mad: :eek: Siter S2 Sedan powered by ESTUNING.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg