-zlurv- Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 kort oppramsa fra meg: Personal med kunnskap og som kan være behjelpelige, God mat (burger, pølser ++) lyspærer, reimer, filtre ++ Wonderbaum og Poppy, Oljer av de fleste slag som ikke trenger å koste like mye som en mnds lønn! og Tennplugger! Kort fra meg :P Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pana Skrevet September 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Er det "Benzen" i Misvær du skal ta over? Hvis du husker hvordan Statoilstasjon ved Gml.Riksvei ble drevet så er absolutt det inspirasjon. Eneste stedet du fikk kjøpt f,eks eksosklemmer etter normal stengetid.. Stemmer det :) Siter 07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack 65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18 x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE Selger: B28E kam (ny) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1mzor Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Om du så skal annsette noen/drive noe så sørg for å være SERVICEinnstilit. Har du snakka/møtt roger som driver shell stasjonen på stormyra vet du hva jeg prater om! Siter - Saab 9-3SC Vector 08' x 97 BMW 523ia x 91 BMW 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 GDS hall (Gjør-Det-Selv, alá OKQ8 i sverige) med vaskemuligheter og løftebukk! ;) //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Enig med sistemann. Har det på Shell på sluppen i Trondheim. Utrolig populært på vinterstid. Hadde sikkert vært populært året rundt hadde det kostet litt mindre (100kr pr. time er drøyt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Må si fra når du åpner, så skal jeg råne innom i hvertfall :D Er i grunn enig med de andre her, hadde vært fint med en bensinstasjon med litt mer fokus på bil :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 (endret) Jeg synes 100 kroner per time er veldig lite. Ville satt deg opp til 150-200 kroner per time med bukken. Ellers kan det også være lurt å ha kjettinger, ismatter, trekketau, startkabler, bilbatteri og slike ting som hyttefolk/fjellfolk ofte trenger. Her bør man også kunne tilby hjelp med å bytte ting. Har du ei dame i 50 årene med dårlig batteri, og som ikke vet hva hun skal gjøre og du bytter batteri for henne, så kan du være sikker på at hun blir fornøyd :) Andre ting som kan være lurt er veldig enkelt verktøy, som for eksempel sag, hammer, enkelt utvalg av spiker og skruer, skrujern osv. Det er mange hyttefolk som fikser litt på hyttene sine :) Mulig folk mener jeg overdriver, men jeg tror det er bra å ha rykte på seg å kunne tilby mer enn alle andre. Prøv også å bli flink på å lage mat, da mange bensinstasjoner lager pølser og burgere som smaker dritt, og da kjøper ingen mat der. Endret September 10, 2009 av _Evje_ Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggetuss Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Er enig med _Evje_ her jeg også, men så stor sattsing går jo ann å ta litt på sikt. Først konsentrere seg om bil relaterte ting for å så kanskje utvide etter hvert. Tenkte bare så du ikke gaper over altfor mye før du ser hvordan gesjeften går for deg liksom.. Siter Prosjektet mitt sitt: Golf 2 GTD: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/231454-raggetuss-golf-1-6-tubo-diesel-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 kort oppramsa fra meg: Personal med kunnskap og som kan være behjelpelige, God mat (burger, pølser ++) lyspærer, reimer, filtre ++ Wonderbaum og Poppy, Oljer av de fleste slag som ikke trenger å koste like mye som en mnds lønn! og Tennplugger! Kort fra meg :P GDS hall (Gjør-Det-Selv, alá OKQ8 i sverige) med vaskemuligheter og løftebukk! ;) //M x2 Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pana Skrevet September 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Har vært på befaring idag og dette ser veldig bra ut. Dette med gjør det selv hall er jeg veldig med på, MEN tror det er noen regler ang forsikring hvis det er smøregrav eller løftebukk der. Så det må jeg sjekke litt på Siter 07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack 65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18 x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE Selger: B28E kam (ny) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Jeg savner bensinstasjoner der det er personale som kommer ut og fyller for deg. Husker fra jeg var liten at det var en slik stasjon rett nedi her. Jeg er ikke for alt dette her "gjør ALT selv" opplegget som verden har lagt seg til. Service betyr mer enn pris for min del iallefall. Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Jeg savner bensinstasjoner der det er personale som kommer ut og fyller for deg. Husker fra jeg var liten at det var en slik stasjon rett nedi her. Jeg er ikke for alt dette her "gjør ALT selv" opplegget som verden har lagt seg til. Service betyr mer enn pris for min del iallefall. Kjenner meg ikke igjen i dette, da jeg er for ung til å vite noe særlig om det. Det jeg vet er at det er flere biler på veien idag, enn før, og da kan det også bli litt vanskelig å fylle bensin, samtidig som noen skal betale for den, og noen andre skal ha pølse. Dermed må han kanskje ansette en til for å stå ute å fylle på bensin, og hjelpe til på andre måter. Det er i seg selv store utgifter, og det er ikke sikkert at han klarer å gå i pluss da. Det er jo om å ha så få ansatte som mulig, for å få et størst mulig overskudd. Men tanken er selvfølgelig god :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Kjenner meg ikke igjen i dette, da jeg er for ung til å vite noe særlig om det. Det jeg vet er at det er flere biler på veien idag, enn før, og da kan det også bli litt vanskelig å fylle bensin, samtidig som noen skal betale for den, og noen andre skal ha pølse. Dermed må han kanskje ansette en til for å stå ute å fylle på bensin, og hjelpe til på andre måter. Det er i seg selv store utgifter, og det er ikke sikkert at han klarer å gå i pluss da. Det er jo om å ha så få ansatte som mulig, for å få et størst mulig overskudd. Men tanken er selvfølgelig god :) Jeg er ikke gammel nok til å ha fått fylt på slike stasjoner selv, men nedi her fantes sikkert den siste bensinstasjonen der de fylte for deg. Er vel rundt 10 år siden den ble nedlagt. De tjente mye kunder på det, kjøpte du en lyspære fikk du den byttet på kjøpet. Det var gode gamle dager det :) Jeg savner skikkelig service. Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Er bra at noen er villig å satse på dette her. Er greit å ha et sted litt utenom vanlig butikktid der en kan få kjøpt litt bilting. Er bare litt bekymret for hvordan markedet for et slikt sted er. Kan være mange som liker tanken men som likvel stikker innom mekonomen istedet for å "støtte" deg ved å kjøpe slangeklemmer og slikt hos deg f.eks. Men gjør du undersøkelser som sier markedet er tilstede er jo dette veldig bra. Bare husk å undersøke litt mer enn bare en tråd i et forum på nettet da ;) Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg