boXer Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Litt testing og prøvemontering på Fiesta'n idag... Fikk lånt noen 8x18" ET40 Compomotive av en hyggelig bekjent. For å prøve disse på Fiesta'n og skjekke passform og klaringer etc. Det passet mildt sagt helt greit ;) Perfekt innpress foran, bak er det plass til noen 8-10mm spacere for perfekt pass. Godt med plass og ingen subbing. Skal funke gull sammen med 35mm senk også. Vel... Bildene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Helt klart at Fiesta'n ikke er noen liten bil lengre. Hva veier en sånn? Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Blir større og større ja. Men du blir overasket over vekten. Ifølge vognkortet mitt veier min 1045kg MED fører. Men ifølge alle artikler på nett veier 3dørs Sport med 120hk bensin 1109kg. Skal kjøre min på vekta så fort jeg får sjangsen. Nye Fiesta'n er i utgangspunktet 40kg lettere enn den forrige modellen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Hehe ca 100 kg mer enn A80'n min det... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Nydelig bil :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manics Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Fantastisk tøff bil! Ha-begjæret mitt mot nye Fiestaen blir ikke mindre av å se noe sånt nei.... Har hatt Fiesta før, og får mer og mer lyst til å gjenta det. :) Siter Honda - The power of dreams :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Gleder meg ikke akkurat mindre til å få min som jeg har bestilt! Damn elsker den bilen :) hehe Mye gummi er det du har der? 35? Hvordan tror du Panther Black blir med sånne hvite felger? ;) Er på utkikk etter noen litt fete vinterfelger og kunne tenkt meg å prøvd noen sånne i 15". Tror det kunne blitt bra med hvite felger mot en svart bil. Bra du har valgt med sideskjørt.. Synes den ser litt rar ut med orginale skjørt. Har du planer om å bestille senkesett i norge eller på pumaspeed? Får bilen min i slutten av januar. 2010 mod. Hadde vært artig å sett en fiesta som var senka litt. Synes den blir litt høy med 17" sommerfelger som jeg har bestilt. http://www.facebook.com/photo.php?pid=4486377&l=534eb027de&id=579821272 Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg