forgot10 Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Hei! For 3 dager siden begynte bilen med den hellige ventiltikkingen, og igår smalt det skikkelig inni motoren, hele bilen ristet, og den gikk bare på 4 sylindre frem til jeg fikk "ruset" igang den siste.. Og idag når jeg startet motoren funket den helt fint, la ikke merke til noe ventiltikking i det hele tatt. Hva har skjedd? Slo jeg igang ventilene eller slo jeg de i stykker? Virket som den brukte litt mye bensin... (men kjørte da på en motorvei med 100km/t på 3000rpm) er det vanlig..? 100km/t i 4 mil flytta den seg litt mye for en (ca) 20-30min tur... Har et annet spm ang bensintilførselen.. lager ny tråd.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Har du hatt flaks er det en løfter som hadde kilt seg/brent seg og løsna når du rusa opp. I og med at den går normalt nå. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet September 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 ja ok! Merka igår kveld at ventiltikkingen ikke hadde forsvunnet, og når jeg tenker meg om, så er forbruket rimelig normalt.. :) Men fikk et lite støkk i kroppen når jeg hørte det smellet... Må få skiftet olje og tatt motorrens snart, spent å se hvordan oljen ser ut, byttet jo i juni... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg