_John_ Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Kan noen forklare meg hvorfor det er forskjellige millimeter på dysene til lakksproyter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Det spørs jo hva du skal bruke sprøyta til, base, klarlakk, fyller osv... Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_John_ Skrevet September 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 ok, hvis jeg skal legge på å epoxy/syre grunning, filler,lakk, klarlakk. hvilke dyser trenger jeg og finnes det en dyse som kan brukes til alle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Du kan bruke en dyse til alt ja, men det er ikke å anbefale, står i teknisk info til dei produktene du skal bruke, hvilke dyser, trykk, sprøyte temp osv produsenten anbefaler til det produktet du skal srøyte Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_John_ Skrevet September 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 very nice:) Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordhagen Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Kjøp en Biltema-sprøyte med 1,7 og 2,0-dyse. Det vil koste deg under 400 kroner og fungerer fint til fyller, primer og andre ting som skal slipes. Bruker ikke mye luft heller og det følger også med en 1,4-dyse på sprøyta som bikja di kan leke med eller noe sånt. Når det kommer til base, klar og solidlakk er Biltema-sprøyta ikke stort bedre enn sprayboks hvis du kun tenker på finishen. Da ville jeg definitivt undersøkt muligheten for å kjøpe/låne en Devilbiss, SATA eller Iwata-sprøyte med 1,3-dyse hvis du har kompressor som klarer å levere luftmengden de krever. Hvis ikke ville jeg satt bort akkurat denne delen av jobben. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg