Gå til innhold

18-åring drept på E134

Ranger emnet

PetterJacobsen

Anbefalte innlegg

En 18 år gammel mann fra Lørenskog ble drept og to andre personer ble skadet i en frontkollisjon på E134 en kilometer vest for utgangen av Strømsåstunnelen i Drammen like før klokken halv tre i dag.

Ifølge vitner på stedet skal ulykken ha skjedd da en BMW kom over i motgående kjørebane. Der traff BMW-en en kassebil.

Hele fronten på den tyske bilen ble trykket inn - og mannen døde. De to personene som satt i varebilen er sendt til sykehus. De skal være lettere skadet.

Tunnelen er nå åpnet igjen, etter at den var stengt da opprydningsarbeidet foregikk.

bilde?Avis=DT&Dato=20040117&Kategori=SISTENYTT&Lopenr=40117001&Ref=AR&Profile=1001&MaxW=580

Tatt fra DT.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Viktigeste med å kjøre gris, er å ikke kjøre over egen evne.

Ikke ta sjanser når du har dårlig sikt, eller i svinger du ikke ser igjennom.

Holdt senest på i dag å bli truffet i fronten pga motgående bil kuttet svingen, "heldigvis" kjørte ikke jeg i fartsgrensa og kuttet selv inn mot grøfta.

Er desverre for mange 18 årige verdensmestere.

Synd at slike tragiske ulykker skal skje.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres vel litt rart ut..men alles tid skal komme endag..og alle skal jo dra fra denne planeten..og til da er det vel greit å leve på grensen?men igjen..j*vlig kjipt at dette skjer i en så ung alder..Liker ikke å sette meg bak rattet etter å lese slike ting...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å rappe en sak fra lokalavisa med tekst og bilder er ikke bra - hvertfall uten kildeangivelse.

Vil heller ikke kommentere ulykken da den er tragisk nok i seg selv.

Tror ingen her på forumet vet vel den egentlige årsaken og det kan hende at noen som kjenner avdøde leser dette så vær varsomme.

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fotojan

Å rappe en sak fra lokalavisa med tekst og bilder er ikke bra - hvertfall uten kildeangivelse.

Vil heller ikke kommentere ulykken da den er tragisk nok i seg selv.

Tror ingen her på forumet vet vel den egentlige årsaken og det kan hende at noen som kjenner avdøde leser dette så vær varsomme.

må si meg fulstendig enig i deg...

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, så er det akkurat slike tilfeller som kan ende din historie...

Behøver ikke være DU som gjør noe, men kommer det en bil imot deg, som f.eks kutter svingen slik det var sagt lenger opp her, så er det nok til å lage en brå slutt.

Jeg tenker alltid med 'hva om jeg møter meg selv?'-prinsippet. Da er det slutt på farlige forbikjøringer og kutting av svinger.

Oppfordrer ALLE til å tenke litt. Det er mange som er glade i deg, og tenk om en du kjente godt hadde omkommet i en slik ulykke.

Uheldigvis er det mange unge som tror de er uovervinnelige - og det-skjer-aldri-meg. Selv kjente jeg to stykker som begge døde i hver sin trafikkulykke.

Føler med familien til den omkomne.

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider