Gå til innhold

18-åring drept på E134

Ranger emnet

PetterJacobsen

Anbefalte innlegg

Originally posted by liIIebror

detta var da en kamerat av meg. han hadde vært å sett på rally i sigdal. han var trøtt og ville fort hjem og legge seg.

etter det jeg fikk høre så skulle han blitt 19 i dag (søndag)

jeg kommer til å huske han som en gutt som alltid hadde godt humør

er litt usikker på hva mer jeg kan skrive men... er jævlig kjipt detta

Rest In Peace kamerat

kondolerer så mye

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har endelig smartingene i veivesenet funnet ut at midtskille ikke er så dumt alikevell. Nå er det snakk om å bygge veien 2.5 meter bredere og sette ut betong klosser mellom filene. Dette skulle vært gjort for 3 år siden når veien ble laget!

Hadde veien blitt lagd i dag hadde den hatt 2 filer hver vei.

16 000 biler kjører på den veien hver dag....

Alt står i DT i dag.

Tragisk det må skje en ulykke før de skjønner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars gutt; hele livet foran seg og alt... :(

Selv gjør jeg hva som helst for å unngå å kjøre når jeg er trøtt. Sist jeg var trøtt bak rattet (Kongsberg-Tromsø) stoppet jeg på en bensinstasjon og kjøpte ei bøtte kaffe, samt landgang og en menthol-tyggis. Kjørte så videre med varmen på maks og hodet ut av vinduet mens jeg gomlet tyggis. Dette gjorde jeg hver gang jeg kjente at øyelokkene ble litt tyngre enn jeg likte. Utrolig oppkvikkende, var det. Ellers skal det nevnes at en times tid senere kjørte jeg inn på en øde rasteplass i Nordland en plass, og sov til 09:00 morgenen etter. Så, etter en bedre frokost (på ei veikro) kjørte jeg frisk og opplagt resten av veien hjem. Hadde sikkert kommet meg til Tromsø i et strekk, men jeg ville ikke ta noen sjanser; man har jo et års reaksjonstid når man er trøtt. Men denne tråden skulle vel egentlig ikke handle om mine matvaner på langtur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å kjøre mens man er trøtt er nesten som å kjøre i fylla, men folk tenker desverre ikke over akkurat det. tragisk når sånt skjer.

kjente ikke vedkommende som døde, men jeg kondolerer så mye til både hans familie og venner.

R.I.P

with no power, comes no responsibillity

* volvo 740 '86 (bruksbil)

* porsche 944 '86 (prosjekt)

* suzuki GSX-R 750 '92

* nissan 200 S14 '95 (driftebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider