406_96 Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Hallo. Bilen min, Peugeot 406 '96, slurer på klutsjen. Jeg vet ikke om den er hydraulisk eller vaier, og hvordan man justerer den hvis det er vaier. Litt hjelp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsarve Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Er du interessert i å gjøre vedlikehold på bilen din er bøker fra Haynes en veldig god investering. Har selv en til min 406, men siden det er en 2001-mod. er det vanskelig å hjelpe deg med din fra -96 siden jeg ikke vet forskjellene på disse modellene. Boken du trenger finner du blant annnet her: www.bilboken.no Uansett, finner du svar på det du lurer på er det fint hvis du poster det her på forumet. Det kan være mange som har nytte av det. Bilder er selvfølgelig gull verdt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Oktober 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Du har wire. denne er selvjusterende. eneste løsning er ny clutch Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg