Gå til innhold

Leksak for bilint

Ranger emnet

62deluxe

Anbefalte innlegg

Selger en pent brukt Apollo-Pro 1:10 med Megatech 3kanals sender(nypris 2680 med kvit). Masse dekk, nye og brukte, 3 glødere til pluggen med ladere, 2 halve kanner med fuel(NB Fuelc kan ikke sendes). Div værktøy, Volvo S40 karroseri, og et ubrukt banebil karroseri. Lader til radioen som også lader batteriet i bilen. En uferdig sartbenk og en håndstarter(12V). Bilen har 2gir og går fryktelig fort, ingen som har prøvd den har klart og holde styring på den ved max gass. Kan brukes på kostet asfalt og baner. Bilen trenger en vask og puss. Gidder ikke holde på med dette lenger, andre int så den skal bort. Kjøper har jo god tid til og kose med den til sessongen begynner. Våren er snart her.

Minstepris er satt til 3000, mye morro for pengene.

DU KJØRER GARANTERT FRA VENNENE DINE.

Har flere bilder jeg kan maile eller om du vil ringe 95159858/to-amdal@online.no

Bare ring om det skulle være noe.

Ny informasjon ble lagt til av selger, den 11/1/2004 15:05

Motoren er en Novarissi CX15, ligner dene( http://www.bellsmodelracing.co.uk/Prod_Novarossi_CX15R.htm ).

Husker ikke helt spec, men det er ikke langt fra denne, tror linken er til en nyere modell motor.

Når det gjelder servoer så heter de Futaba S3301, mottager Futaba R113F. Har vel kjørt 2-3liter fuel, mao ikke så mye, tror bilen ble kjøpt sammen med sender 01.09.99. Jeg kjøpte bilen av en som hadde mistet int. Så bilen har ikke blitt så veldig mye brukt. Ga selv ca 5000 for den 2001. Når det gjelder hastighet så har jeg ikke målt den, heller har jeg aldri har testet toppfarten går så sttyggfort når den girer så jeg har rett og slett ikke vært på en plass som er stor nokk, så du blir ikke skuffet på hastigheten. Grunnen til at den er så møkkete er at den heletiden er smurt og renset med vd40 men så hadde bensinstasjonen koblet ut kompressoren så jeg fikk ikke blåst den. Mener det er en tunepipe men klarer ikke lese merket sikkert ikke noe dritt.

Ny informasjon ble lagt til av selger, den 11/1/2004 15:12

Rettelse servo Futaba S3001

Ny informasjon ble lagt til av selger, den 11/1/2004 15:38

Motor heter Novarossi CX15

Selges 3000 eller hbo.

95159858

to-amdal@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider