Zendora Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Hei.. eg tenker selv at dette er ett ganske så teit spørsmål, men fins det turbokit til Vectra b 1,6? eventuelt, er det noen vits med effektanlegg på 1,6?:P har lyst på litt mer HK you know.. å når bilen bare står i ro de neste 6mnd, så kan jeg jo fikse litt:) Siter Mvh Zendora Første bilen (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 billiger å selge bilen du har, og kjøpe en som er sprekere Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zendora Skrevet September 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 ja.. tenkte på det samme, men effektanlegg da? funker det noe bra?:) Siter Mvh Zendora Første bilen (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Nei, det hjelper ikke stort, mere lyd bare. Putt oppi en 2.0, så kan du tenke på snurre sprett.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NostraD Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Hei.. eg tenker selv at dette er ett ganske så teit spørsmål, men fins det turbokit til Vectra b 1,6?eventuelt, er det noen vits med effektanlegg på 1,6?:P har lyst på litt mer HK you know.. å når bilen bare står i ro de neste 6mnd, så kan jeg jo fikse litt:) Se under turbo systems her: http://www.dbilas-dynamic.de/dbilas_eng/index.htm Delenummer 10.100.003 full kit gir ca. 210hk på x16xel motorn, koster 4982 euro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crossbone Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 230hk på x18xe motor'n min:D detta kan bli morro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 selg den å kjøp ny bil om 6 mnd :P viss du skulle gjort nåke med den bilen ville det mest fornuftige vore å satt i en C20XEV, då får du 136hk, men mykje jobb for lite guff viss du ska godkjenne det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg