Gå til innhold

Senk/justerbart til W124?

eiriksmil

Anbefalte innlegg

Se der ja.. :) Skulle evt blitt 225 eller 235 for min del, vil helst slippe å valse for å ikke ødelegge buene (ikke at de er fine uansett men), men må vel kanskje det. Har tittet litt på Brock B1 med grei bredde, har også vurdert Azev A, Borbet A, alle de klassiske felgene på W124 egentlig. Keen på noe litt mer spenstig men..

Forresten så er tellerverket på kjørelengde kaputt, noen som har vært borti det? Åh, vi fikk forresten byttet starter i dag så nå er alt som det skal :) For the record, 250TD-starter passer på 300D.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja.. :) Skulle evt blitt 225 eller 235 for min del, vil helst slippe å valse for å ikke ødelegge buene (ikke at de er fine uansett men), men må vel kanskje det. Har tittet litt på Brock B1 med grei bredde, har også vurdert Azev A, Borbet A, alle de klassiske felgene på W124 egentlig. Keen på noe litt mer spenstig men..

Forresten så er tellerverket på kjørelengde kaputt, noen som har vært borti det? Åh, vi fikk forresten byttet starter i dag så nå er alt som det skal :) For the record, 250TD-starter passer på 300D.

Har selv noen Borbet A jeg skal ha på min w124. Alt for lavt impress desverre, men går om en får strekk på dekka. Men må nokk valse om en vil ha noenlunde anstendige dimensjoner der iallefall. :)

Har vert borti mange w124er med gåen tripteller ja, sikkert ikke så uvanlig. Har to kamerater som har gåene tripptellere på sine biler, samt det er også gåent på min S124.

90' Mercedes-Benz 300TDT S124 - Go'vogna

91' Ford Sierra 2.0CL

02' Suzuki RM 125

85' Honda CR 80 Høy - Til salgs! ANNONSE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henta noen 17-tommere i Lyngdal i dag, 225/45 (tror jeg) så det subber ut av ville helvete, ellers må jeg si meg fornøyd :) Trenger bare noe senk nå..

IMG104-3.jpg

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Subber, ække bilen din sky-high a?

Uorginale skjermer eller?

17 er fineste dimmen på W124 det, går å senke litt også,

19032007007.jpg

dscn0342.jpg

Mulig dette passer inn i stuk/stance-tråden

dscn0348.jpg

hvis du syns dette ødelegger tråden din så si ifra så fjerner jeg det :-)

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...