Gå til innhold

Diverse PDF-filer til el-anlegg (100/A6)

Ranger emnet

forgot10

Anbefalte innlegg

Her har jeg diverse PDF-filer for el-anlegg i Audi 100/A6.. Gamle filer jeg fant på pc'en.

Håper dette hjelper noen personer.

Elektrisk soltak

Innvendig lys

1.8E Motronic

2.8E A6

Sentrallås med fjernkontroll uten anti-tyveri-system

Enda flere PDF-filer her!

Takker til 'SBaL', som hjalp meg med å legge de ut på nettet, på et stabilt sted... ;)

Takker også til 'kredittkort' for den nederste linken med MANGE PDF-filer :)

Endret av forgot10concept
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Med mindre det bare er jeg som ikke får det til, så tror jeg ikke den linken din funker lenger.

Skulle gjerne ha titta litt på noen av skjemaene.

Elektriker mørk og lærlingen Lucas har vært å rota litt med sentrallåsen og den gamle Defa alarmen, så det funker ikke å låse opp alle dørene fra førerdøra. :wonder:

-'12 Citroën DS3 Sport

X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt) ,X -'95 Citroën ZX 2.0 16v (Solgt), X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt), X -'93 Audi 100 Avant 2.8 Quattro (Solgt), X -'90 Volvo 240 2.3GL Sedan (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg vet om som kanskje kan funke er FileFront.com

Hvis ikke kan det hende jeg kanskje kan få ordna noe, om du får sendt dem til meg på et vis. :)

-'12 Citroën DS3 Sport

X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt) ,X -'95 Citroën ZX 2.0 16v (Solgt), X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt), X -'93 Audi 100 Avant 2.8 Quattro (Solgt), X -'90 Volvo 240 2.3GL Sedan (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Her er en liste over enda flere Wiring Diagrams til Audi A6, det står at det er til Audi 100.

Men slik det står i pdf filene så er dette til Audi A6 1997 modell, det stemmer også med wiringen som ligger i ELSA. Der er 1997 første årsmodell med wiring. (i ELSA er de i tillegg på Engelsk)

http://www.isham-research.co.uk/quattro/wiring/TypC4/index.html

Har noen andre PDF filer med wiring til Audi 100 1992 modell liggende om noen er interressert?

1994 Audi 100 Avant 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider