driftking1 Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 heei :) jeg er en gutt på 14 år som nettopp har bynt å bygge anlegg i en bmw 316 stasjonvogn :) Kommer med bilder og oppdateringer etter hvert :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet September 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Som dere ser sa er det to hull vedsiden av forsterkeren, der hadde jeg to små høyttalere. Men som dere ser har jeg et veldig lite bassrefleksrør, so di små høyttalerene holdt jo på og flyge opp. So derfor har jeg nå tatt ut di små høyttalerene, og skal til og tette igjenn der. Og setter pris på visst noen vet om hvor jeg kan få taki bassrefleksrør :) Her har jeg da skrudd fast en plate under, også skal jeg skru fast rundingen som jeg skjærte ut, ned i den plata.. også skal rundingen trekkes i svart stoff sann som resten av kassa :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Biltema har bassrefleksrør:) Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet September 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 ok :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet September 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Nå har jeg fått bestilt 4" bassrefleksrør, og fått tetta igjenn hulla :) bilde kommer imorgen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 (endret) nå har jeg fått sette alt i bilen :) men jeg har et problem .. jeg vet ikke hvor jeg skal legge strømkabelen fra batteri og bak, der jeg har den nå. ( mellom døra ) ligger den i klem .. og går det hull på ledningen, blir alt ødelagt, noen som vet hvor jeg kan legge ledningen? Endret Oktober 7, 2009 av driftking1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinko Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 nå har ikke jeg noe som helst peil på bmwene men, har du ikke mulighet for å putte den gjennom et orginalt hull i torpedo vegg? evt borre hull -> legge ledning gjennom -> tett? Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Kødder du!!! Kan hvertfall ikke legge kabelen sånn:O Finn et eller annet hull som enten kommer ut ved hanske rommet eller under rattet et sted! Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 ja, har leeeita... men finner ingenting .. noen som har peil på hvor jeg kan legge deen? :o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Da må du få bora noe hull om det ikke er noe hull. Kan ikke la kabelen liggen klemt sånn i døra, stakkars kabel... Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 men jeg tror jeg skal ta ut bilstereo nåå ... selge alt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg