Gå til innhold

Modde Brock B4 på en Mercedes noen?

Ranger emnet

Stig73CamaroZ28

Anbefalte innlegg

Skulle gjerne hatt litt hjelp til å modde disse Brock B4 felgene over på Merca mi bare for å få et bedre visuellt inntrykk av hvordan disse vil passe min bil.

Og gjerne med en passe senk på bilen samtidig om noen gidder det ekstra bryderiet. :)

Jeg har photoshop selv, men har ikke lært meg å bruke det skikkelig enda så jeg får ikke dette til uten hjelp..

Her er felgene:

14_1262090124.jpg

Som skal over på denne bilen:

brockmod.jpg

Eller alternativt om vinkelen ikke er bra nok så kanskje det blir enklere å modde noen Brock B4 over på dette bildet isteden?! Men da har jeg ingen felgbilder klare..

exclusivekrystal1.jpg

På forhånd tusen takk! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne egentlig godt tenke meg en liten kjapp howto på hvordan jeg kunne gjort dette selv egentlig, sånn for senere anledninger..

Jeg har CS4, og det jeg lurer på er hvordan jeg kan jobbe med to forskjellige bilder samtidig sånn som her.

At jeg for eksempel skal hente felger fra et bilde og tilpasse de til det andre bildet..

Jeg finner rett og slett ikke ut hvordan jeg skal få til dette..

Jeg har drevet å jukset det til via crop, og så åpne windows fanen for å finne igjen det andre bildet der for så å bruke paste der..

Men det må da være en enklere måte? Og det er ikke alltid jeg får til å bruke paste heller, og jeg finner ikke ut hva som er årsaken til det..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testa litt mer med photoshop, prøver å lære meg noen triks.

Enda en Brock4 mod, og MED øyelokk såklart. ;)

Første bildet er kun justert eksponering på, det er sånn bilen ser ut pr i dag. Tatt litt seint på kvelden. Og her har den øyelokk da. :)

standard.jpg

Så med Brock4 felg isteden.. Litt ekstremt brei sådan..

Brock4.jpg

Og så med lys..

felgmodmlys.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider