Gå til innhold

Wanted : Video fra Japsetreffet med Grå Mazda som hopper

Ranger emnet

mazdafun

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen som har video fra japsetreffet med den grå Mazda 323 GT-R sedanen som hopper over over sjikanen filmet fra siden? Har sett bilforumet-videoen, men det er rett bakfra.

Hvis det er noen som sitter på noe, så si ifra !

btw, det gikk "greit" med bilen/karen. Han hadde vondt i ryggen ett par dager + innerskjermen(fjerbeins-innfesting) ble "litt" slått ut. Nå er bilen rettet opp, og malt på nytt (en annen farge, ikke svigermors-grå)

mvh

:cocain:

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den på DV-filmene jeg har liggende fra treffet.

Skal få overført de til en eller annen harddisk i løpet av uken.

Dette ble filmet fra siden, og jeg fikk med meg mesteparten av hoppet, men når han traff sandfellen på andre siden av veien tok jeg kameraet vekk fra øyet for å få bedre oversikt. Jeg angrer såklart i ettertid :)

Kan brenne den på cd og sende den nedover til deg hvis du vil?

Hørt noe om kammene forresten?

-=Trond=-

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Sjekk videoen ! Det er ikke bremselys engang.(bremsene var ikke lunka engang) Han ble bare litt "lei" sjikanen, og kvestet over.

Han har flyttet over "alt" fra en GT-R, men klarte ikke å flytte over "sjelen" fra GT-R'en. Derfor gikk det som det gikk.....

Hadde han kjørt en skikkelig GT-R, hadde det selvsagt gått bra.....

Btw : Du slipper han nok utpå neste år oxo. Det er jo slikt som skaper liv......

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mazdafun

Heisann.

Sjekk videoen ! Det er ikke bremselys engang.(bremsene var ikke lunka engang) Han ble bare litt "lei" sjikanen, og kvestet over.

Han har flyttet over "alt" fra en GT-R, men klarte ikke å flytte over "sjelen" fra GT-R'en. Derfor gikk det som det gikk.....

Btw : Du slipper han nok utpå neste år oxo. Det er jo slikt som skaper liv......

mvh

Skaper liv er jo en ting, men sånn kjøring skremmer bort mange andre som er redde for bilene sine. Fikk intrykk av at det var endel folk som ikke kom til å kjøre neste år pga det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mazdafun

Heisann.

mvh

hmm.. så han gjorde det med vilje gitt.. velvel.. da var det vel fjortjent :D

Åh.. glemte jeg kanskje å nevne at vi måtte betale for å fikse opp banen etterpå? :rolleyes:

Hostmaster http://www.200sx-ogn.org

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Here's an idea.....

Neste år vet vi at det koster penger å kjøre på gresset. Ikke som i år, da NTS kom i ettertid (veldig mye i ettertid), og sendte en regning. Ikke stod det noe sted i kontrakten om dette, og helt ærlig, synes jeg de kunne sagt fra enten på forhånd, eller minst rett etter at det skjedde(-samme dag)....

Hvem som skulle betalt bota er an annen diskusjon. Er enig om at hensynsløs kjøring bør straffes, og at Ole burde kastet inn noen slanter i den potten, men hva med evo'n (den grå)?. Helt super-loco, spør du meg, og han klarte seg vel ikke en gang gjennom den svingen uten å touche gresset.....

Neste år skal vi få det svart på hvitt hva som gjelder. Og vi skal informere om hva som står på spill for de som kjører.

For nybegynnere skal vi ha egne sessions.

Når det gjelder folk som er redde for kollisjoner med andre loco-heads, så må det stresses mer dette med tillit til de andre på banen og ansvaret du har når du kjører der. En annen ting, er respekter flaggvakter, og når du flagges inn, så er det bare å kjøre inn. (jeg tenker på EVO'n og andre som bare ga Faen i flagget, og kjørte som idioter. Slike bør ikke få kjøre neste år....).

.....just my 2 cents....:cocain:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazdafun:

Godt skrevet!

Tror vi var på det samme møtet under forberedelsene, right?

Prøver bare å plassere deg..

Og vi, Nissan 200OGN, hadde ikke noe erfaring med et så stort treff, vanligvis så er det bare 15-20 stykker, og vi kjenner og stoler på hverandre.

Det er viktig for flaggvaktene å slå ned på slike ting med en gang, og få folk som ikke respekterer reglene av banen..

Til neste år vet vi det!

Det var nok også liten grad av svartflagging, det bør det bli mer av hvis folk kjører sånn.

Resultatet i år var at vi i klubben fikk 5000 kroner i overskudd, og det gikk da til en unødvendig bot som vi måtte betale, og ikke dem som kjørte gris.

Men vi burde få en advarsel, det var litt kjipt av NTS..

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider