Gå til innhold

Svineinfluensa, etter min erfaring en svindel

Ranger emnet

OttoLund

Anbefalte innlegg

Det nederste intervjuet i linken sier Project Camelot?

Er det bare jeg som får assosiasjoner til dette humbug greiene med jordas undergang, politikere som har bygget underjordiske huler der verdens elite skal kunne overleve dommedag og bygge opp verden på ny?

...eller er jeg helt på bærtur?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å drive å spekulere på dette blir jo bare konspirasjonsteorier, en annen ting er jo at ViMenn for noen månder sida hadde en artikkel om aukkurat dette (Sikkert mange andre aviser/magasiner også).Tviler sterkt på at H5N1 eller H1N1 er humbug og at bakemenn i legemiddelindustrien står bak og vil tjene penger. Men at saken har blitt blåst opp kraftig i media er det liten tvil om, i hvertfall i forhold til hva som har skjedd hittill.

Det er nå min mening:m'm:

Endret av -€mil-
Skriveleif :P

98' Volvo V70 2.5T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyhetsspeilet synes å ha svar på det meste ...

Og siden det er vanskelig å formidle sånt med det skrevne ord, dette er et forsøk på å være spydig.

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere bekjente av meg har hatt svineinfluensa, inkludert min bror (Keiek her på forumet) og jeg vil si at hele greia er 100 ganger mer oppblåst enn det den fortjener. Broren min var dårlig i 3-4 dager og var 100% frisk på en uke. Samme med naboen. Dette er ikke værre en vanlig influensa og skulle ikke hatt oppmerksomhet i det hele tatt fra media. Eneste er at som ved annen influensa bør risikogrupper som syke, eldre og spedbarn ta ekstra forholdsregler. Opphypa er det!

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tryggeste er vel å bo under jorden til pesten er over, men kanskje ikke det lureste. Bryr meg egentlig ikke noe om at noen få personer dør av svineinfluensaen, når vanlig influensa tar knekken på så langt flere. Her er det bare media som ikke har noen bedre nyheter :)

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider