Gå til innhold

tatt opp før...

Ranger emnet

wicky124

Anbefalte innlegg

Hva har du gjort idag? (lørdag kveld!) har surfa på forumets side..ikke noe annet..skrevet mange (noen!) meningsløse innlegg her og der..yeye...burde hatt ett streetmeet idag..kunne dratt med Lexus x 2!!

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

woha..skal se på playboy da..selvom kanalen fins fra før av et eller annet sted på tven..men ellers..nja..ikke stort..brukt tid på nettet..og gudene vet hva jeg har gjort på nettet..spilt litt osv osv..venter på at dama skal komme hjem fra jobb..og NEI..hun er ikke på byn :P jeg VET at hun er på jobb..hehe

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært techcrew i dag. Hjulpet 65 brukere med å bli kvitt forskjellige worms. (Blaster, Oror(dette er nytt, dere banner snart) og diverse andre). Ellers så har jeg vunnet en kasse cola for å ha fremført olga marie sin versjon av "hurra for deg", og vunnet for den verste sangen i karaoke på scenen. Nå skal jeg snart sove, så skal jeg hjem og skru grøftelys. Jah.

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår