Kekurikekaka Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Skal hente en Carisma på mandag, så driver å ser etter litt tuning deler og styling deler for den. Alt jeg finner er noe småtteri på streetdesign, som bakfanger, sideskjørt og frontfanger. Av tuning så finner jeg ingen ting. Noen her som vet om hvor jeg kan få kjøpt dette, eller hvor jeg kan henvende meg? Satt i 3 timer å går å søkte på Google :\ Er en Mitsubishi Carisma 1.6. Jeg kan ikke så mye om biler, så han en kompis som skal hjelpe meg å montere alt sammen, men det jeg vil ha i den er: Body kit Turbo Intercooler Open Airfilter Effekt annlegg Nye fete felger ++ Noen som kan hjelpe? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Bsbildeler.no har hvertfall jeg veldig god erfaring med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekurikekaka Skrevet September 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Genialt mazdak. De har jo faktisk noe til Carisma :) Noen som vet om tuning deler da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Alt jeg finner er noe småtteri på streetdesign, som bakfanger, sideskjørt og frontfanger. Jeg kan ikke så mye om biler, så han en kompis som skal hjelpe meg å montere alt sammen, men det jeg vil ha i den er: Body kit Turbo Intercooler Open Airfilter Effekt annlegg Nye fete felger ++ Noen som kan hjelpe? :) Bodykit er jo bakfanger, frontfanger og sideskjørt da :) Men dette er nok ikke den letteste bilen å finne ting til nei... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekurikekaka Skrevet September 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Men er det ikke egentlig bare å ta deler fra en annen bil? Er det noen stor forskjell på motorer? Det er vel mulig å kjøpe deler til en Mitshubishi Lancer, også sette dette på Carisma? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 here you go http://www.nolimitmotorsport.com/prod/ML2001-X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 Men er det ikke egentlig bare å ta deler fra en annen bil? Er det noen stor forskjell på motorer? Det er vel mulig å kjøpe deler til en Mitshubishi Lancer, også sette dette på Carisma? 2 veldig forskjellige biler. Angående trimdeler så er det ikke mye annet en innsug og eksos. Ingen spesielle motorer heller utenom 1.8 GDi motoren Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennis Skrevet Oktober 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Hey!:tannløs: her har jeg en link til Carisma styling og tuning deler! De har et ganske bredt utvalg! http://www.streetdesign.no/?n3=559&cat=&pk=&os=0 Lykke til! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg