Gå til innhold

Umulig å finne styling og tuning til Carisma?

Kekurikekaka

Anbefalte innlegg

Skal hente en Carisma på mandag, så driver å ser etter litt tuning deler og styling deler for den.

Alt jeg finner er noe småtteri på streetdesign, som bakfanger, sideskjørt og frontfanger.

Av tuning så finner jeg ingen ting.

Noen her som vet om hvor jeg kan få kjøpt dette, eller hvor jeg kan henvende meg? Satt i 3 timer å går å søkte på Google :\

Er en Mitsubishi Carisma 1.6.

Jeg kan ikke så mye om biler, så han en kompis som skal hjelpe meg å montere alt sammen, men det jeg vil ha i den er:

Body kit

Turbo

Intercooler

Open Airfilter

Effekt annlegg

Nye fete felger

++

Noen som kan hjelpe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt jeg finner er noe småtteri på streetdesign, som bakfanger, sideskjørt og frontfanger.

Jeg kan ikke så mye om biler, så han en kompis som skal hjelpe meg å montere alt sammen, men det jeg vil ha i den er:

Body kit

Turbo

Intercooler

Open Airfilter

Effekt annlegg

Nye fete felger

++

Noen som kan hjelpe? :)

Bodykit er jo bakfanger, frontfanger og sideskjørt da :) Men dette er nok ikke den letteste bilen å finne ting til nei...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...
Men er det ikke egentlig bare å ta deler fra en annen bil? Er det noen stor forskjell på motorer?

Det er vel mulig å kjøpe deler til en Mitshubishi Lancer, også sette dette på Carisma?

2 veldig forskjellige biler. Angående trimdeler så er det ikke mye annet en innsug og eksos. Ingen spesielle motorer heller utenom 1.8 GDi motoren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...