Nicklas Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Igår så var da uhellet ute, så må til med ny bærekule foran! Da tar jeg likegodt å bytter begge :) Er vel denne jeg trenger da? http://www.germanautoparts.com/Volkswagen/Corrado/Performance/29/1 Er da den som sitter ytterst ved hjulet jeg skal ha :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 det derre ække no bærekule! Sjekk her: http://www.germanautoparts.com/Volkswagen/Corrado/Suspension/9/1 Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Skrevet September 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Jau :P Jeg fant ut det før jeg kjøpte heldigvis :) Har fått bytta den nå ;) Måtte visst ha ny drivaksel også da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Ikke noe vits i å bytte den som ikke er feil på. Dersom det haster litt får du de også over disk i Norge for ca 300 Kr fra Mekonomen etc. Tips ved bytte slik at du kan slippe å ta fortillingskontroll: Merk deg hvor i festehullene boltene står, og sett sammen likt. Etter at du har skiftet på en side kjører du en tur på rett veg, og merker deg om rattet står i samme stilling som før. Dersom ikke justerer du kula litt ut eller inn til rattet stemmer. Da bør spissinga være som før byttet. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Skrevet September 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Ikke noe vits i å bytte den som ikke er feil på.Dersom det haster litt får du de også over disk i Norge for ca 300 Kr fra Mekonomen etc. Tips ved bytte slik at du kan slippe å ta fortillingskontroll: Merk deg hvor i festehullene boltene står, og sett sammen likt. Etter at du har skiftet på en side kjører du en tur på rett veg, og merker deg om rattet står i samme stilling som før. Dersom ikke justerer du kula litt ut eller inn til rattet stemmer. Da bør spissinga være som før byttet. -- Takk for tips! Har byttet den som var feil på nå, men tenkte ikke på å se hvor boltene sto før jeg tok av :\ Men rattet sto litt skeivt før kula gikk også, trenger kanskje forstillingskontroll da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Det kommer ann på hvor skjeift bilen din evnt. skulle gå. Ellers så har jo Bwana forklart hvordan du gjør det, så du kan jo prøve deg fram litt først kanskje. Forstillingskontroll ekke billig. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Skrevet September 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Ah, er slik å forstå :) Får se etter drivakselen er bytta da, om det går veldig skeivt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg