Gå til innhold

Vart börjar man? Bilforum m.m?

Ranger emnet

Goldensupra

Anbefalte innlegg

Hei alla sköna norrmän!

Nyinflyttad i Oslo, och har sedan tidigare haft en enormt bilintresse. Har sedan tidigare ett bilstylingföretag, där jag sålt bilstylingdelar i Sverige.

Eftersom jag märkt att alla delar är rätt dyra här i norge, tänkte jag börja exportera stylingdelar ifrån sverige över till norge, då jag har kontakter och möjlighet att göra detta.

Undrar därför vart börjar man? Vilka stora bilforum finns det här i norge och kanske framför allt Oslo? Vart håller alla stylingbilar till på kvällarna m.m?

Hoppas ni förstår trots svenskan, och är väldigt tacksam för alla svar och förslag jag kan få.

Mvh// Pelle Pettersson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilforumet.no er det største på biler generelt, altså ikke merkebestemt. Så har man vwnorge.no for luftkjølte gamle volkswagen, mercefreaken for mercedes, og vwaudi-club.no for Volkswagen og Audi. Det fins også noen andre forum for de andre merkene, men disse er som regel mindre.

Skal du som firma annonsere på bilforumet, må du kjøpe reklameplass. Dette ordner en av administratorene for deg :) Lykke til :thumb

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tackar för alla förslag!:)

Det kommer vara en internetbaserad försäljning av delarna, kommer inte ha något varulager i Oslo. Kommer dock kunna ta hit allt till riktigt bra priser.

Finns de någe forum för supror m.m här i norge? Kom också med fler förslag på forum m.m.

http://www.tscn.no/

Toyota forum, er vell noe om Supra der ;)

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Tack för alla förslag!

Finns det fler forum att besöka? Fler förslag är välkommna! Håller konstant koll på dessa här, och lagt ut vanlig sälj annonser då jag vill se hur mye efterfrågan det är innan jag börjar betala bra för stora annonser.

Verkar dock vara väldigt liten aktivitet på köp och sälj marknaden trots att det börjar bli dags att köpa delar till vinterns projekt. Är norrmän inte lika köpglada då det gäller bildelar och trim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider