sleeper Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Det er som kansje mange han fått med seg valg til mandag.. Så tenkte jeg bare skulle oppfordre folk til og faktisk bruke 30 min på mandag på og stemme... dere kan tru at det ikke gjør noen forskjell, men det kan faktisk gjøre det. Er jo nok med folk som sitter inne på diverse bilforum\andre forum og klager på de som styrer her, men ikke gidder og stemme når det er valg.. Så kom dere ned og stem, hvis ikke dere gjør det så har dere ivertfall ikke noe og klage over når norge ikke blir styrt på den måten dere vil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinknaus Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Har man ikke stemt ska man ikke klage før evt neste valg ;) Har stemt jeg, så nå kan jeg og begynne å kjefte på ting som ikke blir gjort! muhaha! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keiek Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Og for all del, stem med den logiske delen av hjernen :D Siter -99 Astra G sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg