Lundinho Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Hei, Har drevet å mekket på '99 Coupe'n min hver helg i 4 uker siden jeg fikk kjerra. :) Litt rustbehandling, overhaling og utskiftninger. Og bare så det er sagt er jeg absolutt ingen mekaninker. Bare en IT ingeniør- student. Og så lurer jeg på et par ting da; - Klokka i bilen, det er en 12- timers. Noen som vet om en aftermarked med 24 timer eller om det er 24- timers på RD2? - Har fiklet litt med instrumentpanelet. Var nemmelig bare 2 av pærene som funket. Så jeg byttet pærene og samtidig byttet til hvite instrumentskiver. Men problemet er det fortsatt. Noen idéer? Problem 2: Når jeg nå bruker blinklyset så blinker det i dobbel hastighet som det det gjorde før. Men når jeg bruker varsellampene så går det i normal hastighet. Jeg har én teori: Jeg har koblet ut begge baklampene. Det kan kanskje ha noe med saken å gjøre? Skal få testet det. - Ryggelys funker ikke. Ryggelysbryter er skiftet, sikring er skiftet og pærene funker. Hva er problemet da? Kan det være noe annet enn ledningen? - Den gir- ramma som er på RD2 (bilde). Passer den på min RD1? Skal lage tråd til bilen etterhvert. Foreløpig ligger det en worklog her. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemyr Skrevet September 13, 2009 Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 som sakt prøv å sett i baklampa igjen å prøv ang ryggelyset sjekk strømmen bak evt sikringen! Siter Opel Astra 94 Hyndai Coupe 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 er ei pære gåen/ikke koblet til på samme krets så vill det blinke fortere. Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundinho Skrevet September 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Det stemte det med baklysene og blinklysene, ja. Skal på verksted i morgen. Ojle, oljefilter, pollenfilter, instrumentpanel/lys, stramme viftereim. I tillegg skal låsekassa byttes så fort de får inn det fra Korea eller noe. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg