Gå til innhold

effektannlegg på golf 2 1,6

Ranger emnet

AnDy_99

Anbefalte innlegg

Effektannlegg på golf 2 1,6

tenkte å kjøpe fullt effektannlegg, med potter og grenrør på golf 2 1,6, og et nytt luftfilter i tillegg.. så et billig 2,5" effektannlegg, men blir det i største laget? vil draget fra bunn bli veldig dårlig? noen som har noe å anbefale?

er det noe problem ved eu-godkjenning om man har effektannlegg eller luftfilter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ikke noe problem med å gjøre det, spørsmålet mitt er meir, HVORFOR :D hvorfor ikke bare kjøpe heim en 1.8gl forgasser, sikkert en del her på forumet som har en liggende :) også heller prøve å trimme den :D men da igjen, hvorfor ikke bare kjøpe GTI16v ? men så var det da spørsmålet med penger :)

kjøp heim et gromt effektanleg :) så får du jaffal lyd, du får jo gratis rustfrie rør på meieriene da :) bare en tanke :D eg har bare efektannleg på min og det høres ut som en monster motor :D men så er det egentleg bare en 1.8gl med 90hk :D

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til en motor på 1.6/1.8l, ville jeg ikke anbefale noe større en 2 toms..hvis du ikke har turbo!

Mister en del bunndrag på det!

Vil du ha mere lyd så bruk freeflow potter.. disse kan du se rett igjenom. Men 2.5 toms annlegg vil du å sikkert få en resonanse lyd inne bilen som kan være litt plagsom av og til for noen.

Effekt annlegg og luftfilter skal ikke ha noe å si på EU-kontroll..

min bil gikk glatt igjenom!

Men de måler vel db på eksosen.. så hvis det ikke bråker alt for mye burde det gå greit

Er det en 89 mod bil så vurder å fjerne kattalysatorern da denne begynner å bli veldi sliten og tett.. eller sett inn en racekatalysator..

Audi Coupe Quattro 87mod-prosjekt

X-Audi Competition quattro 94mod

X-Audi 80 1.8s med GTI motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dratt denne en gang før...

http://www.pedersens-racing.no/ <- de selger billig eksos..

http://www.supersprint.com/a_modelli.asp?gruppo=vwgol <- velg og vrak av hva du trenger..

http://www.supersprint.com/a_prodotti.asp?modello=vwgol8 <- 882524 <- er hva jeg hadde planer om å sette på golfen..koster deg 1995,- ferdig i hånda.100mm enderør :D 10cm er vel 4" ellerno..det durer GODT! ;)

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider