veyron Skrevet September 13, 2009 Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 Heisann. Har noen diverse elektroniske komponenter fra min forrige jobb liggende her som jeg har tenkt å kvitte meg med. Komponentene har aldri vært brukt. 7 tommer monitor med integrert dvd spiller som installeres på solskjermen. Kan integreres med bil stereoen uten for mye jobb. Spesifikasjoner: * Funskjoner: Bil DVD spiller, AV input/output, SD / MMC / MS kort leser, FM. Formater: MP3, MP4, DVD, VCD, SVCD, CD, CDG, JPEG, WMA, DVCD, CD-R og CD-RW . Skjermstørrelse : 7 tommer Videosystem: Pal/NTSC Strømtilførsel: 12W Vekt: 1620gr Tilbehør: 1 x Fjernkontroll 1 x Strømkabel 1 x Bil lader 1 x USB kabel 1 x Installasjons hook 1 x Engelsk brukerhåndbok. + noen andre godsaker :) Pris: 2200 kr Kan muligens gå lavere. 7"¨LCD monitor som installeres på nakkestøtte slik at de i baksetet kan holde kjeft. Spesifikasjoner: 7" LCD Skjerm Spiller av CD/DVD/GPS/Kamera Tilbehør: 1x Fjernkontroll 1x Brukerhåndbok 1x Kabel sett. Pris: 1399 kr eventuelle spørsmål eller hendvendinger foregår på PM:) Vil helst også få bud på pm også, men går fint om dere gjør det her. Varene sendes som oppkrav. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg