Gran Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Er det noen som har savegame til ca bane 70? Måtte formatere maskinen min igår, gidder ikke spille alt det en gang til :rolleyes: Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 hvor lagres savegamene seg da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 De ligger i en skjult mappe... Under XP er det vaffal denne banen det ligger i... C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZerweX Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by Bilteknikeren.com noen som vet om en crack (no CD) som funker??? irriterende å måtte ha den CD2 plata tilgjengelig hele tiden... ..Daemon Tools ;) Siter Sigurd H. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZerweX Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Cd 2 er litt ugrei, fikk det ikke til før jeg tok frem igjen en gammel HP 8x brenner jeg hadde. Har aldri vært borti en CD den ikke har fiksa. Ligger en del No-CD fixer til forskjellige versjoner på GameCopyWorld . Siter Sigurd H. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Hvis du har lagt inn den nyeste patchen og nocd patchen og den spør etter cd 2 så bare klikk på accept... Jeg trengte ikke å ha noe cd2 i maskina vaffal... Er bare litt merkelig det spellet.. =) Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Januar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Originally posted by Bilteknikeren.com du bør brenne alt du har på Ducument and settings på CD-R (backup) en gang i måneden/uka.. . der ligger mye verdifullt, savegames osv... For sent nå.. Noen som har savegame? Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Originally posted by Bilteknikeren.com har det, men det går ikke!! har brukt Clone CD for å lage IMAGE.. har du fått dette til??? tror en må ha noe annet.. Daemon tools funker som bare det. Mount cd2 og start spillet. Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Når du høyreklikker på daemon ikonet står det mount image. Trykk på den og gå inn i mappen med spillet. Da kommer det to iso filer opp. Trykk på den som heter cd2 og open. Husk at du må stille inn daemon til og finne alle filtyper Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Hvis du har en iso versjon av spillet vel og merke. Da ligger image filene der. Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZerweX Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Mener å huske at jeg brukte WinISO.. litt usikker. Kan sjekke når jeg kommer hjem i kveld. Siter Sigurd H. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Originally posted by Bilteknikeren.com du, vet du hva du snakker om??? En ISO fil, er en image fil akkurat som cue,bwt og ccd er.. men hva lager jeg iso filen med, for det går ikke an å bruke NERO el lign.. har laget ccd image med Clone CD, men denne lar seg ikke bruke.. er det noen som har fått dette til??? så vil jeg gjerne ha tips om åssen.. JA jeg vet hva jeg snakker om for det virker hos meg! Filen jeg mounter er vel faktisk en .cue fil når jeg tenker meg om. Er bare tull å brenne en image disk. Ligger også no.cd crack på overnet o.l Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Originally posted by Bilteknikeren.com du, vet du hva du snakker om??? En ISO fil, er en image fil akkurat som cue,bwt og ccd er.. men hva lager jeg iso filen med, for det går ikke an å bruke NERO el lign.. har laget ccd image med Clone CD, men denne lar seg ikke bruke.. er det noen som har fått dette til??? så vil jeg gjerne ha tips om åssen.. Det funka fint å bruke CloneCD til å lage Bin og Cue hos meg iallefall.. Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Originally posted by Bilteknikeren.com du, vet du hva du snakker om??? En ISO fil, er en image fil akkurat som cue,bwt og ccd er.. men hva lager jeg iso filen med, for det går ikke an å bruke NERO el lign.. har laget ccd image med Clone CD, men denne lar seg ikke bruke.. er det noen som har fått dette til??? så vil jeg gjerne ha tips om åssen.. Dette er filen jeg mounter i daemon. Need_For_Speed_Underground.CD2.DEViANCE.X-Gamers.ShareReactor.cue Da skal det funke. Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Så fint da... Får kanskje kalle meg data ekspert jeg da:D :D :D Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg