Gå til innhold

Rns-E ryggekamera

Ranger emnet

nmuren48

Anbefalte innlegg

Trenger en multimedia adapter for å få video-in på RNS-E.

Vet ikke om det er mulig å få den til å bytte til kameraet når du setter bilen i revers.

Det vet jeg, men spørsmålet var om man trenger et spesielt adapter for å få til at det skifter automatisk, f.eks fra kufatec.

Att det går ann det vet jeg! Bare å kode spilleren i vag-com til å tro att den sitter i en lamborgini gallardo (som også bruker rns-e) så skifter den automatisk ved reversgir, men jeg kom over en side som antydet at man måtte ha et spesielt adapter, så jeg ble litt forvirret:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp lagt inn ryggekamera som skifter automatisk med girspaken slik du sier. Men jeg brukte en egen adapter til concert radio uten MMI hvor jeg fikk ekstra videoinnganger. CAN boksen som fulgte med ga signal på revers som ga spenning til kamera samt skifte inngang til kamera. Men dette er vel ikke likt med RNS som jeg ikke kjenner.

Boksen min heter "AUDI A4/A5/Q5 Concert/Symphony RGB Video interface" fra Car Vision i Nederland olaf@carvision.nl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp lagt inn ryggekamera som skifter automatisk med girspaken slik du sier. Men jeg brukte en egen adapter til concert radio uten MMI hvor jeg fikk ekstra videoinnganger. CAN boksen som fulgte med ga signal på revers som ga spenning til kamera samt skifte inngang til kamera. Men dette er vel ikke likt med RNS som jeg ikke kjenner.

Boksen min heter "AUDI A4/A5/Q5 Concert/Symphony RGB Video interface" fra Car Vision i Nederland olaf@carvision.nl

Tror jeg tar sjansen og bestiller ett vanlig multimedia adapter og koder, er 98% sikker på att dette skal fungere.. har vert inne på engeenering mode på spilleren og sett att den vet om revers gir er aktivert eller ikke, så dette har med koding og gjøre vil jeg tro:) her er en som babler om dette med omkoding til att spilleren skal tro den sitter i en gallardo for å automatisk skifte

Endret av nmork48

Tysk kvalitet!

-Audi A4 TQ S-line

-Bmw 323ci 2.5 2000 -solgt-

-Bmw 320i 2.0 1999 -solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider