mazdaeiger Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Hvor kjøper man egentlig "forte motorflush"? Ingen bilforetninger som har det her..:S Gjerne i Buskerud om noen har, om ikke en eller annen webbutikk? På forhand takk:) (Vet ikke om dette er rett plass til denne tråden men..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Hvis du ikke finner det i nærheten, så finner man det alltids på ebay. Drøy hundrings ferdig levert på døra: http://cgi.ebay.co.uk/FORTE-ENGINE-FLUSH-TREATMENT-RECOMMENDED-BY-SAAB_W0QQitemZ250486403909QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item3a52273345&_trksid=p3286.c0.m14 Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Eller nærmeste Suzuki forhandler....:) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 De fleste store verksted/merkeforhandlere har vel slikt. Der jeg jobbet før(prøven bil) så hadde vi slikt på lager.. Men småfirma har vel ikke sånt slengende.. jeg selv tror jeg har noen bokser med motorflush liggende(for salg) som jeg fikk med i et parti jeg fikk tak i gjennom jobb.. Ikke Forte da, men et annet merke som jeg ikke husker i farta. Var Diesel- og bensinrens, og motorflush mener jeg og huske.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdaeiger Skrevet September 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Okei :) Fikk et tips av et bilverksted idag at jeg heller burde kjøpe Protec produktene istedenfor, fordi dem var billigere og va vist et bedre alternativ.. Noen som har prøvd den produsenten før? Jeg hadde tenkt å prøve forte siden jeg bare har hørt masse gode erfaringer, men åpen for andre merker også så.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg