Gå til innhold

Listepris Hyundai Coupè V6 2002 modell.

Ranger emnet

coupè_2003

Anbefalte innlegg

• 1 month later...

Hei.

Beklager litt sent svar.

Her er det som sagt en del faktorer som slår inn.

årsmodell, km, stand, og utstyr???

2,7l er også veldig dyr i drift og forsikring, jeg vil personlig anbefale en 2.0l i stedet.

Den skilles med 19hk på 0,7l, er det virkelig verdt det??????

Hvis den er maks utstyrt (uten automatgir), har fulgt servicene, og ser bra ut innvendig så har jeg sett disse gå for rundt 180-250.000 det siste halv året.

Noen av de jeg har sett det til salgs har stått lenge, noen er basic utstyrt (uten skinn, manuell gir, automatisk klima, sportspakke osv.) og noen har div skader.

Som sagt, personlig anbefaler jeg en 2.0l fullspekka med utstyr.

Kjøp en som har alle servicer, lav km og godt vedlikeholdt.

Jeg har/har hatt selv 2 couper, med 1,6l og 2,0l og jeg er meeeget fornøyd med begge, har ikke hatt en eneste uforusett utgift på noen av disse.

Når jeg skulle kjøpe 2.0l så vurderte jeg også 2.7l, men prisforsjellen var mye dyrere enn det man får igjen synes jeg.

Jeg lånte den aktuelle 2.7l en helg for en test. Ja, klart den er sprekere på aks, men syntes ikke det var nok til at dette var verdt et så mye høyere tillegg i prisen, og så var det forsikring, %&¤##".

Jeg kjøpte 2.0l og er ubeskrivelig fornøyd.

Har sett noen få 2.0l 2002-2004mod det siste halvåret til salgs som har vært i utmerket stand med alle servicer, alt utstyr osv ligge på fra 185-269.000. Disse var i utmerket stand som sagt, og etter min mening verdt pengene.

Årsaken til at svært få er til salgs av 2.0l i norge vil jeg tippe er at eieren er meget fornøyd med bilen. Billig og kul sportsbil, billig i drift, billig servicer, billig forsikring på unge, og nå er det også en del "tilbehør" for dem som ønsker å pimpe opp bilene.

Anbefaler og at dersom du vil ha litt gang i bilen, ikke kjøp 1,6l, den er ikke veldig sprek med 105hk på 1400kg.

Jeg vet ikke om mitt svar var mye til hjelp, men dette er vertfall min erfaring og min mening.

Lykke til.

:thumb

Audi A7 2011
Vw Transporter 2013 140hk 4x4

X- Audi A4 2012
X- Vw Transporter 2012
X- Hyundai Coupe Fx GLS 2003 

X- Vw Transporter 2008
X - Hyundai Coupe Fx 2001
X - Vw Tansporter 2005
X - Vw Caddy 2003

Lenke til kommentar